کد خبر: ۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یک سری شماره مدل جدید دیگر در فضای مجازی فاش شد که این بار به گلکسی نوت 6 در حال عرضه سامسونگ منسوب می شوند.

سال گذشته شاهد فاش شدن اکثر شماره مدل های منسوب به گوشی های گلکسی اس 7 بودیم که بعدها با توجه به اینکه سامسونگ دقیقاً از همین شماره ها به عنوان نام های رمزی خانواده گلکسی اس 7 خود استفاده کرد، همه آنها به تایید رسیدند. حالا هم لیستی از شماره مدل های منسوب به گلکسی نوت 6 در حال عرضه سامسونگ منتشر شده که اطلاعات جالبی را در مورد این دستگاه ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

شماره مدل گوشی های نوت 6 لو رفت

اکنون سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 7 و اس 7 اج برای اشاره به آنها از همان شماره مدل های لو رفته استفاده می کند که پس از رونمایی به تایید رسیدند. حتی در انتهای این شماره ها شاهد بخشی از حروف هستیم که نوع چیپست های به کار رفته در این گوشی ها را نیز به ما نشان می دهند.

یک سری شماره مدل جدید دیگر در فضای مجازی فاش شد که این بار به گلکسی نوت 6 در حال عرضه سامسونگ منسوب می شوند. نکته غافلگیر کننده اینجاست که در این شماره مدل ها، شاهد حروفی هستیم که معمولاً در لیست های این شرکت به مدل های اروپایی اختصاص داده می شوند. بنابراین احتمالاً سامسونگ در سال گذشته در یک استراتژی بحث برانگیز دیگر غرق شده بود که محدودیت های جغرافیایی مدل های نوت 5 و اس 6 اج پلاس را معرفی می کرد و نشان می داد که عضو پنجم خانواده نوت های سامسونگ، حداقل به صورت رسمی در قاره قدیمی عرضه نخواهد شد.

شماره مدل گوشی های نوت 6 لو رفت

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، یکی از شماره مدل ها در انتهای لیست شامل حروف مخفف EUR که سایر شماره های آن ناخواناست. همچنین آمریکا نیز تنها یک مدل واحد را با مشخصات اپراتورهای مختلف به نمایش گذاشته است. اما کدام در روند بروزرسانی های نرم افزاری نوت 6 سرعت بیشتری خواهند داشت؟

منبع: تک شات

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: