کد خبر: ۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
Move نه تنها فرآیند آن‎لاین بودن را راحت می‎کند، بلکه طیف وسیعی از مخاطبین را (کسانی که شما را در فیسبوک دنبال می‎کنند) را به سمت شما جلب می‎کند.

فیسبوک نحوه استریم ویدیوی زنده از هر دستگاهی را آسانتر کرده است، اما چطور میتوان یکی از این دستگاهها را به دست آورد؟ نگران نباشید، راه حل این کار در دستان Livestream است. این شرکت دستگاهی به نام Mevo (سابقا Movi) را معرفی كرده که اولین دوربين یکپارچه با استریم زنده فیسبوک خوانده میشود.

اولین دوربين با پشتیبانی از ویدیوی زنده فیسبوک

Move نه تنها فرآیند آنلاین بودن را راحت میکند، بلکه طیف وسیعی از مخاطبین را (کسانی که شما را در فیسبوک دنبال میکنند) را به سمت شما جلب میکند، و شما در صورتی که به یک شبکه اجتماعی خاص وابسته نیستید همچنان میتوانید به طور مستقیم از طریق Livestream محتوای قابل ارائه خود را به اشتراک بگذارید.

گذشته از این امکانات، Mevo به طور هوشمندانهای قابلیت ویرایش زنده را نیز فراهم میکند. این دوربين 4K به طور خودکار سوژهها را (مثل صورتها) شناسایی کرده و به شما اجازه میدهد از طریق یک اپلیکیشن موبایل بین زوایای مجازی دوربين چه به صورت خودکار و یا دستی جابه‌جا شوید. اگر همه کارها به درستی انجام شود، این طور به نظر خواهد رسید که شما به طور حرفهای یک محیط چند دوربينه را فراهم کردهاید (حتی زمانی که شما تنها فرد داخل اتاق باشید). تنها مشکل این دستگاه طول عمر باتری آن است. شما امکان ضبط یک ساعت ویدیو را خواهید داشت، مگر این که یک باتری جانبی تهیه کنید که 10 ساعت وقت اضافی را در اختیار شما قرار میدهد.

دوربين Livestream از ماه جولای با قیمت بالای 399 دلار روانه بازار خواهد شد و شما برای صرفه جویی 100 دلاری میتوانید هم اکنون آن را پیش خرید کنید. پرداخت چنین هزینهای اگر فقط میخواهید ماجراجوییهای شخصی خود را با آن ثبت کنید کمیبالا است و برای این کار بهتر است از همان دوربين تلفن خود استفاده کنید. Mevoبیشتر برای مستندسازان خانگی، کارهای تجاری و کسانی است که میخواهند بدون نياز به تجهيزات استودیویی ویدیوهای زنده حرفهای تولید کنند.

منبع: شبکه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: