کد خبر: ۲۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
دادگستری استان بوشهر؛ نوشت: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با اشاره به بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: درپی تخلفات مالی در شهرداری بوشهر، رئیس شورای این شهر دستگیر شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
قلم‌نیوز:علی حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تشکیل پرونده تخلفات مالی در شهرداری بوشهر از بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در پی تشکیل پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری بوشهر، اتهاماتی متوجه برخی از افراد در شورای شهر است که در این راستا رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر توسط اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه داد گفت: برهمین اساس  این پرونده به بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر ارجاع شده است.

دادستان بوشهر با بیان اینکه "تعدادی از کارکنان شهرداری بوشهر نیز اخیراً دستگیر شده‌اند" گفت: در رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر از قبل تعدادی از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس از سوی اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر شده بودند.

حسن‌پور با بیان اینکه "پرونده اختلاس مالی در شهرداری بوشهر در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر رسیدگی می‌شود" افزود: افراد دستگیرشده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار دارند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: