کد خبر: ۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
پس‌گردنی جنجالی ستاره برزیلی و ۵ اخراجی در یک دقیقه
پایان بازی پی‌اس‌جی و المپیک مارسی که به شکست پاریسی ها انجامید، به یکی از جنجالی ترین اتفاقات سال‌های اخیر فوتبال فرانسه تبدیل شد. در این دیدار پنج بازیکن از جمله نیمار کارت قرمز دریافت کردند.
قلم‌نیوز: دیدار پاری‌سن‌ژرمن برابر مارسی بسیار جنجالی و پر اتفاق بود. این بازی که با یک گل به سود مارسی به پایان رسید ۵ اخراجی داشت. نیمار ستاره برزیلی پاریسی‌ها هم در دقیقه ۹۹ با کارت قرمز از بازی اخراج شد.

در اواخر بازی نیمار به پشت سر آلوارو گونزالس ضربه زد که البته مدعی بود که به خاطر توهین نژادپرستانه بازیکن مارسی این ضربه را زد. این بازیکن در پایان بازی در پیامی عجیب در صفحه توییترش نوشت: «تنها پشیمانی من این است که به صورت آن احمق (آلوارو گونزالس) مشت نزدم!»

این فوق ستاره برزیلی مدعی شد که بازیکن مارسی با دو عبارت زشت «میمون سیاه» و «سیاه لعنتی» به او توهین نژادپرستی کرده است البته ویاش بواش، سرمربی مارسی بعد از بازی چنین چیزی را رد و تاکید کرد که بازیکن او به نیمار توهین نژادپرستی نکرده است. البته این اولین باری نبود که نیمار در مقابل المپیک مارسی کارت قرمز دریافت می کند.

‌در سال ۲۰۱۷ نیز نیمار  در اولین فصلش در پاریس به علت درگیری با اوکامپوس از زمین اخراج شده بود. نیمار بازی بعدی پی‌اس‌جی و متز را قطعا از دست می‌دهد هر چند که شاید حرف‌های جنجالی او باعث تشدید محرومیت برایش بشود.

پس‌گردنی جنجالی ستاره برزیلی و ۵ اخراجی در یک دقیقه

 منبع: همشهری آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: