کد خبر: ۲۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
جان‌لوکا دی‌مارتزیو در گزارشی از شرایط بازگشت استراماچونی به استقلال نوشت.
قلم‌نیوز:جان‌لوکا دی‌مارتزیو در گزارشی به مسئله استراماچونی و استقلال پس از فینال حذفی پرداخت.

خبرنگار مشهور ایتالیایی در وب‌سایت شخصی خود نوشت: پس از باخت استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی، ناراحتی بزرگی طرفداران این باشگاه را فراگرفت.

او ادامه داد: پس از این اتفاق باشگاه در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که می‌خواهد «آندره‌آ استراماچونی» را به ایران و نیمکت استقلال بازگرداند.او در ادامه نوشت: مدیران باشگاه استقلال هفته گذشته به رم برای صحبت با مدیربرنامه استراماچونی سفر کردند و پیشنهادی به او ارائه دادند. آندره‌آ استراماچونی حالا که برای سومین بار پدر شده باید تصمیم بگیرد که در این شرایط کرونایی و سختی‌های سفر آینده خود را رقم بزند.


دی‌مارتزیو البته به قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی نیز اشاره کرد و گفت: البته فدارسیون فوتبال ایران در حال حاضر قانونی دارد که خارجی‌ها نمی‌توانند وارد کشور شوند مگر کسانی که در گذشته آنجا باشند به مانند استراماچونی، ولی مربی سابق اینترمیلان منتظر ضمانتی از سوی استقلال است.

این خبرنگار از ۳ شرط برای بازگشت حرف زد و گفت: استراماچونی با «یک برنامه جدی، تایید بهترین بازیکنان و یک قرارداد منصفانه» شرط برای بازگشت به استقلال گذاشته است.

دی‌مارتزیو در ادامه نوشت: دو طرف در حال مذاکره هستند. استراماچونی شش ماه پس از مربیگری در استقلال در دسامبر ۲۰۱۹ باشگاه را ترک کرد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: