کد خبر: ۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
این دستگاه جدید که مدلی پریمیوم از دستگاه های مجهز به ویندوز 10 Coship به شمار می رود، از قابلیت شبه پی سی Continuum بهره می برد که روی موبایل های گران قیمت مجهز به سیستم عامل موبایل مایکروسافت در دسترس است.

اوایل سال جاری میلادی، کمپانی Coship موبایل Moly X1 را عرضه کرد؛ ویندوزفونی بسیار باریک و میان رده که حدودا 300 دلار قیمت داشت. بعد از انتشار اخباری مربوط به دستگاه جدید Moly به نام W5 حالا Coship از موبایلی دیگر رونمایی کرده است: ویندوز فونی 6 اینچی به نام PcPhone W6.

معرفی گوشی ویندوز فون Moly PcPhone W6

این دستگاه جدید که مدلی پریمیوم از دستگاه های مجهز به ویندوز 10 Coship به شمار می رود، از قابلیت شبه پی سی Continuum بهره می برد که روی موبایل های گران قیمت مجهز به سیستم عامل موبایل مایکروسافت در دسترس است.

PcPhone W6 بزرگترین اسمارت فون ویندوزی تا به امروز است و حتی اندازه ای بزرگ تر از پرچمدار Lumia 950 XL مایکروسافت با اندازه 5.7 اینچ دارد. PcPhone W6 به نمایشگری با رزولوشن 1920x1080 مجهز است و زیر شنل آن نیز پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 617، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (به همراه پشتیبانی از کارت هایMicroSD تا سقف 200 گیگابایت) به چشم می خورد.

موبایل مورد اشاره هم چنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد. از دیگر ویژگی های آن هم می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و اینترنت 4G LTE اشاره کرد. یک باتری 3900 میلی آمپری هم برایPcPhone W6 در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند حداقل یک روز کامل از موبایل خود بهره گیرد.

بنابر صفحه فیسبوک کمپانی سازنده، موبایل Moly PcPhone W6 حدود 400 دلار قیمت دارد و به صورت رسمی به صورت همزمان با برگزاری همایش Global Sources Electronics در هنگ کنگ، یعنی در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین ماه) به بازار خواهد آمد.

منبع: تک شات

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: