کد خبر: ۲۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، وضعیت کرونا در پاییز را نگران کننده تر از اسفند ۹۸ پیش بینی کرد.
قلم‌نیوز:خسرو صادق نیت، به روزهای ابتدایی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ما در مقابله با بیماری کرونا، آموزش نیروهای پرستاری در مواجهه با بیماران بود.

وی افزود: با توجه به خستگی کادر درمانی، تلاش می کردیم فرصت بیشتری به نیروها بدهیم تا استراحت کنند. همچنین، تعداد پرسنل در بخش های کرونایی را افزایش دادیم.

صادق نیت با تاکید بر نقش موثر تغذیه مناسب کادر درمانی برای اینکه نیروی جسمانی آنها کمتر تحلیل برود، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره)، جزو اصول اولیه ماست که سعی کرده ایم به طور دقیق اجرا شود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در ادامه به وضعیت کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: قطعا اگر نخواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، بیماری دوباره عود می کند.

وی، نسبت به حساسیت زدایی در جامعه ابراز نگرانی کرد و افزود: مسلما در روزهای سرد سال که تهویه ها کمتر استفاده می شود، احتمال انتقال بیماری های میکروبی و ویروسی افزایش می یابد. بنابراین، باید با اطلاع رسانی درست، واقعیت ها را به مردم گفت تا آماده باشند.

صادق نیت بر آمادگی بیش از پیش کادر درمانی برای مقابله با کرونا در فصل سرما تاکید کرد و گفت: غافلگیری در روزهای پیش رو معنا ندارد و باید آماده باشیم.

وی افزود: من برای پاییز نگران تر از اسفند ۹۸ هستم، زیرا آن روزها با توجه به تعطیلات سال نو توانستیم بیماری را کنترل کنیم.اما، برای پاییز نمی توان چنین شرایطی را تصور کرد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: