کد خبر: ۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال:
مدیرعامل استقلال دخالت خود در موضوع انتقال بازیکن کوزویی به این باشگاه را تکذیب کرد.

بهرام افشارزاده درباره جلسه ای که با بازیکنان تیمش درباره مطالبات آنها داشت، گفت: طبق وعده‌ای که به بازیکنان داده بودیم، قرار بود در اسرع‌وقت درصدی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم. امروز هم با کمک اسپانسر یعنی 3090 و سبک‌دست چک‌هایی به بازیکنان دادیم و سطح دریافتی بازیکنان را تا 50 درصد افزایش دادیم. ان‌شاءالله برنامه داریم تا در اسفندماه هم بخش دیگری از مطالبات را بپردازیم. البته این را هم باید بگویم مشکلات اقتصادی در فوتبال ایران امری طبیعی است ولی ما با کمک اسپانسرهای خود تلاش می‌کنیم مشکلات را در حد پایینی نگه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه امام‌رضا به استقلالی‌ها تحویل داده شده یا خیر، گفت: لازم است در این رابطه از زحمات و پیگیری‌های وزیر محترم ورزش، معاون محترم وی و شهردار محترم تهران تشکر کنم. مساعدت‌های این عزیزان باعث شد ورزشگاه امام‌رضا به استقلال داده شود و قرار است تا آخر بهمن‌ماه سال‌جاری این ورزشگاه به ما داده شود. ما به زودی مسئول آکادمی باشگاه را هم معرفی کرده و کار را در آنجا آغاز می‌کنیم. البته برنامه‌هایی را جهت درآمدزایی از ورزشگاه امام‌رضا داریم که به زودی اعلام می‌شود.

سرست باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره مطالبات بازیکنان خارجی سابق تیمش بیان کرد: باشگاه استقلال از گذشته بدهی‌هایی را به بازیکنان خارجی دارد که با کمک های وزیر محترم ورزش تا حد زیادی این مشکلات حل شده است. ما چیزی حدود 1.2 میلیون دلار به بازیکنان خارجی بدهی داشتیم که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم. با این حال لازم است به هواداران عزیزمان این اطمینان خاطر را بدهم که خطر کسر امتیاز به هیچ‌وجه باشگاه را تهدید نمی‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره خبر تخفیف سازمان لیگ به شرکت مربوط به تبلیغات محیطی اش اظهار داشت: ضمن تشکر از آقای تاج بابت زحماتشان باید بگویم که چه خوب است سازمان لیگ مبالغ دریافتی اش از حامی مالی و تاریخ های دریافتی اش را اعلام کند تا باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان دو باشگاهی که بیشتری تعداد بازی های پخش مستقیم تلویزیونی را دارند، در جریان مسائل مربوطه قرار بگیرند.

افشارزاده در پاسخ به سوالی درباره مصاف استقلال و ذوب آهن به سایت باشگاه گفت: من لازم می دانم که از بازیکنان و کادرفنی استقلال بابت اینکه با وجود مشکلات کار خود را به خوبی انجام می دهند تشکر کنم. آنها خیلی خوب تمرین کرده اند و می دانم که با تمام قدرت به مصاف ذوب آهن می روند. بازی با ذوب آهن مثل همه بازی ها مهم است و امیدوارم تعطیلی لیگ روی بازیکنانمان تاثیر منفی نداشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حضور توسکی در استقلال قطعی شده است، اظهار داشت: نه تنها توسکی بلکه هر بازیکن دیگری تنها وقتی به استقلال می آید که پرویز مظلومی او را بخواهد و به ما اعلام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: