کد خبر: ۲۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه ۴۳ پرونده از مجلس دهم در این هیأت باقی مانده بود، گفت: در جلسات پیشین ۳۰ پرونده تعیین تکلیف شده و فقط ۱۳ پرونده باقی مانده است.
قلم‌نیوز: حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان،  اظهار داشت: ۴۳ پرونده از مجلس دهم در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باقی مانده بود و عملا تکلیف آن پرونده‌ها باید در مجلس یازدهم مشخص می‌شد.

وی افزود:‌در جلسات برگزار شده هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس یازدهم موفق شدیم حدود ۳۰ پرونده را تعیین تکلیف کنیم و فقط ۱۳ پرونده از مجلس دهم باقی مانده است.

 فقط یک شکایت در مجلس یازدهم ثبت شده

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در مجلس یازدهم تاکنون فقط یک شکایت در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ثبت شده است و آن هم مربوط به شکایت آقای رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران از مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران است.

غضنفرآبادی گفت: ‌نشست‌های هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم چهارشنبه‌های هر هفته به شرطی که جلسات علنی مجلس برقرار باشد، برگزار می شود.

سیدامرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و نایب رئیس مجلس، رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است ضمن اینکه محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان و حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده مردم ابهر نواب اول و دوم این هیات بوده و محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و محمد سرگزی نماینده مردم زابل هم دبیران هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هستند. موسی غضنفرآبادی هم سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس است.

منبع: فارس

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: