کد خبر: ۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سخنگوی قوه قضاییه تشریح کرد:
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده سه نفر از اغتشاشگران آبان ماه گفت: پرونده مربوط به سه نفر از اغتشاشگران آبان ماه هنوز در دیوان است و منتظر نظر دیوان عالی کشور هستیم.
قلم‌نیوز: غلامحسین اسماعیلی در آغاز نشست خبری روز سه‌شنبه ۴ شهریور با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: محرم امسال ما ویژه شد. در شرایط خاص شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری مجالس عزاداری به تبلوری از عقلانیت و شعائر جامعه مذهبی ما مبدل شد. مردم متدین در این ایام لباس سیاه پوشیدند، کوچه و خیابان و بازار و میادین را سیاهپوش کردند؛ اما خودشان نزد جوامع بشری سفیدروی شدند، روسیاهی برای مدعیان بی‌هویت و دشمنان فرهنگ و دین و دیانت جامعه باقی ماند.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده سه نفر از اغتشاشگران آبان ماه گفت: پرونده مربوط به سه نفر از اغتشاشگران آبان ماه هنوز در دیوان است و منتظر نظر دیوان عالی کشور هستیم.

اسماعیلی گفت: بالغ بر ۹۵ هزار نفر از زندانیان در موج دوم کرونا به مرخصی رفتند.

اسماعیلی درباره پرونده مربوط به جنگل‌های هیرکانی و اعاده دادرسی آن‌ها گفت: پرونده جنگل هیرکانی به عنوان اعاده دارسی به دیوان نرفته  است و رییس کل دادگستری استان درخواست اعمال ماده ۴۷۷ کرد و به حوزه معاونت قضایی قوه قضاییه می رود و رییس قوه دستور داده در راستای ماده ۴۷۷ بررسی شود و اگر به نتیجه رسید به دیوان عالی ارسال شود.

وی همچنین تاکید کرد: جرم سازمان یافته نداریم ممکن است در هر نهادی متخلفانی وجود داشته باشند که با آنها برخورد می‌کنیم.

اسماعیلی افزود: اقدامات دستگاه قضا تا زمانی که فساد وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان،

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: