کد خبر: ۲۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۶۳ هزار و ۱۳۶۳ نفر رسید، تصریح کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.
قلم‌نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۰هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک‌هزار و ۵۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۶۳ هزار و ۱۳۶۳ نفر رسید، تصریح کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

لاری یادآور شد: خوشبختانه تاکنون ۳۱۳ هزار و ۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند؛ ۳ هزار و ۸۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی متذکر شد: تاکنون ۳ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است؛ استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند؛ استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: