کد خبر: ۲۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
باوجود این که باشگاه پرسپولیس حدود دو هفته دیگر زمان در اختیار دارد تا مطالبات برانکو را بپردازد، اما تا به امروز توانسته است ۸ میلیارد تومان آن را فراهم کند که البته قرار است بخش عمده‌ای از آن به بازیکنان پرداخت شود.
قلم‌نیوز:براساس آخرین نامه‌ای که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده این باشگاه تنها تا ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) فرصت دارد تا  ۷۸۴ هزار یورو باقی مانده طلب برانکو را به حساب او در  عمان واریز کند البته تا این لحظه همکاری لازم از سوی دستیاران این مربی انجام نشده که به خاطر این موضوع هم  احتمالا پرسپولیس باید حدود ۳۰۰ هزار یورو بابت دستیاران او بپردازند. اگر تا موعد مقرر این پول به حساب برانکو واریز نشود به صورت اتوماتیک پرسپولیسی‌ها از پنچره نقل و انتقالی محروم خواهند شد این در حالی است که تا به امروز مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند منبعی را برای تامین این پول مشخص کنند.

در یکی دو روز گذشته کارگزار باشگاه ۸ میلیارد تومان براساس تعهد خود به حساب این باشگاه واریز کرد اما مدیران باشگاه تصمیم دارند بخش قابل توجهی از این مبلغ را به عنوان مطالبات بازیکنان به  حساب آن‌ها واریز کنند.

البته سرخ‌ها برای تامین مطالبات برانکو و دستیارانش امید زیادی داشتند تا به وسلیه کارگزارشان با یک شرکت مواد غذایی قرارداد همکاری امضا کنند.  اما مشکلاتی که در مذاکرات ایجاد شد فعلا انعقاد قرارداد همکاری را به تعویق انداخته است. حالا باید دید در دو هفته باقی مانده آیا پرسپولیسی‌ها موفق می‌شوند حدود یک میلیون و صد هزار یورو برای برانکو و دستیارانش فراهم کنند یا خیر.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: