کد خبر: ۲۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
نتیجه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران
محسن هاشمی برای ریاست سال چهارم دوره پنجم شورای شهر تهران اعلام نامزدی کرد و با ۱۸ رأی موافق، رئیس شورا باقی ماند.
قلم‌نیوز: انتخابات هیات رئیسه سال چهارم دور پنجم شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش آغاز شد و محسن هاشمی که ریاست جلسه شورای شهر تهران را برعهده دارد برای ریاست سال پایانی شورای پنجم اعلام نامزدی کرد.

پس از اخذ آراء اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب رئیس شورا، علی اعطا به عنوان ناظر شمارش آراء در جایگاه هیات رئیسه حاضر شد و در نهایت، محسن هاشمی با ۱۸ رأی موافق از سوی اعضای شورای شهر به عنوان رییس سال چهارم شورا انتخاب شد.

در بخش دیگری از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، رای‌گیری برای انتخاب نایب رئیس شورای شهر تهران انجام شد.

پیش از اعلام کاندیداتوری، بهاره آروین خواستار شد یکی از خانم‌ها هم کاندیدا شوند اما هیچ کدام از خانم‌های عضو شورا پیشنهاد آروین را قبول نکرده و کاندیدا نشدند. تنها کاندیدای نایب رئیسی شورا، سید ابراهیم امینی بود.

نتیجه رأی‌گیری و شمارش آراء انتخاب نایب رئیس سال پایانی شورای پنجم این بود که امینی با ۱۶ رای موافق به عنوان نایب رییس شورا در سال چهارم شورای پنجم انتخاب شد.

برای کاندیداتوری منشی هیئت رئیسه هم زهرا نژادبهرام، الهام فخاری و آرش حسینی میلانی اعلام کاندیداتوری کردند. بهاره آروین منشی سابق هیات رئیسه که پیشتر عنوان کرده بود که جایگاه زنان نباید صرفا به عنوان منشی در نظر گرفته شود، با وجود اصرارهای مکرر محسن هاشمی اما برای سال پایانی شورای پنجم اعلام کاندیداتوری نکرد.

در نتیجه رأی‌گیری و شمارش آراء اعضای شورای شهر برای انتخاب منشی‌های هیات رئیسه، نژادبهرام و میلانی به عنوان منشی انتخاب شدند.

منبع: همشهری انلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: