کد خبر: ۲۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
اسحاق جهانگیری در سخنانی گفت: برای عبور از دشواری ها، ایران نیازمند سرمایه اجتماعی است که نمونه این اتفاق تنها در دوران دفاع مقدس دیده شد در آن مقطع نیز که در سختی و دشواری سنگین قرار داشتیم عده‌ای داوطلبانه رفتند تا ایران و جامعه ایرانی محفوظ بماند و این اتفاق یکبار دیگر در دوره مقابله با کرونا به نام کادر پزشکی و درمانی ثبت شد که من و همه مردم ایران از آنان، تیم مدیریتی وزارت بهداشت و درمان و وزیر محترم بهداشت قدردان آنها هستیم.
قلم‌نیوز: جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد شدید از مسئولان کشور کره جنوبی گفت: جای تعجب است که مسئولان این کشور حاضر نیستند از بیش از هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده کشورمان در آنجا مبلغی برای واردات واکسن تولید خودشان اختصاص دهند تا ما نیاز کشور را تامین کنیم.

آنها در تاریخ باید پاسخگو باشند و در برابر لطماتی که به مردم ما وارد می‌شود حتماً باید جواب دهند زیرا ما چیزی جز نیازهای اصلی کشورمان را نمی‌خواهیم وارد کنیم. معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همانطور که رئیس جمهور محترم گفته است مصمم هستیم واکسن کرونا را در هر جا تولید شود به کشور وارد کنیم و واکسن آنفلوآنزا نیز به میزان مورد نیاز تامین نماییم. شرایط تحریم سخت و دشوار است اما دولت مصمم است که نگذارد دست کادر پزشکی و درمانی کشور بسته باشد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: