کد خبر: ۲۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه انتشار دفترجه سئوالات کنکور 99 خین برگزاری آزمون و قبل از اعلام رسمی از سوی سازمان سنجش، کذب و کلاهبرداری است گفت: کلاهبرداران دفترچه سئوالات کنکور سال 98 را با عنوان دفترچه سئوالات کنکور امسال در فضای مجازی منتشر کردند. بنابراین داوطلبان گول این کلاهبرداریها را نخورند.
قلم‌نیوز: دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور 99 در دانشگاه الزهرا، در خصوص شایعه فروش سئوالات آزمون طی روزهای اخیر گفت: در خصوص امنیت سئوالات امتحانی کنکور و لو رفتن آنها باید بگویم که پاسخ دقیق به این شایعه زمان زیادی نمی برد. زیرا همین امروز سئوالات آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر 2 ساعت پس از اتمام این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: هر کسی ادعا دارد سئوالات کنکور 99 لو رفته است می تواند آن سئوالات را با سئوالاتی که بعد از آزمون منتشر خواهد شد مقایسه کند. بنابراین مباحثی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده بود آنچنان ناشیانه بوده و کلاهبرداری آن روشن است که با کمی دقت می شود به دروغین بودن آن پی برد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: کلاهبرداران دفترچه سئوالات سال گذشته را با عنوان دفترچه کنکور 99 در فضای مجازی منتشر کرده اند. بنابراین هر زمانی که دفترچه های ما منتشر شود پی بردن به این ادعا آن چنان هم نیاز به تخصص فنی ندارد و به راحتی می شود به این کلاهبرداری پی برد.

دکتر خدایی تاکید کرد: الته در نشر اینگونه شایعات داوطلبان کنکور هم مقصر هستند که به این نوع کلاهبرداری ها اعتماد می کنند. به یقین می گویم این نوع شایعات کذب است و نتایج آن بعد از آزمون مشخص خواهدشد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: