کد خبر: ۲۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
مهاجم اهل مالی باشگاه استقلال میهمان برنامه فوتبال برتر بود و صحبت‌های مهمی را بیان کرد.
قلم‌نیوز: شیخ دیاباته بهترین گلزن لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم با ۱۳ گل امشب در برنامه فوتبال برتر گفت : قبل از هرچیزی از تمام ایرانی‌ها به خاطر رفتار مهربان با من تشکر می‌کنم. وقتی به ایران رسیدم فقط میل فوتبال داشتم.

وی بیان کرد: لیگ ایران بسیار جذاب است و من تحت تاثیر تمامی هواداران قرار گرفتم و این موضوع به من انگیزه داد تا تمام تلاشم را به کار گیرم. مردم دیدگاه و طرز فکر من را متوجه شده اند.

دیاباته تصریح کرد: مهم‌ترین چیز برای من انسانیت است. انسانیت از فوتبال مهم‌تر است و همه قبل از هر کاری باید به هم احترام بگذارند. من یک انسانم و همه انسان‌ها جزو اعضای خانوانده من هستند.

مهاجم استقلال گفت: وقتی پیشنهاد استقلال را دریافت کردم از فوتبال ایران شناختی نداشتم.

او بیان کرد: دوست داشتم با آندره آ استراماچونی کار کنم که من را از قبل می‌شناخت و به من احترام می‌گذاشت. بعد رفتن استراماچونی، فرهاد مجیدی هم با من با احترام برخورد کرد.

دیاباته اظهار داشت: از تمامی هم تیمی هایم تشکر می‌کنم. رفتار آن‌ها با من خوب است و من از بازی در فوتبال ایران خوشحال هستم. رفتن استراماچونی ضربه بزرگی به من زد.

او گفت: من نگران استقلال بودم و از خودم می‌پرسدم چه کسی جایگزین او می‌شود. مربی دیگری به استقلال آمد که هم فرد خوبی است و هم دانش فوتبالی دارد.

دیاباته خاطرنشان کرد: تماشاگران هم در این مدت از من حمایت کردند. همیشه جایگزین بک مربی و بازیکن خوب شدن سخت است. ایرانی‌ها خیلی استراماچونی را دوست داشتند.

مهاجم استقلال گفت: از اینجا از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که با وجود سختی‌ها آمد و به تیم کمک کرد. او شروع سختی در استقلال داشت.

او گفت: من خیلی سریع خودم را با محیط تطبیق می‌دهم. من ۲ ملیت آفریقایی و فرانسوی دارم، اما خیلی‌ها نمی‌دانند من ایرانی و بچه اکباتان هستم. خیلی از مردم ایران مثل فرزند خود نگران من بودند و من احساس نمی‌کنم که اینجا یک خارجی هستم.

دیاباته بیان کرد: من سیاه پوست هستم، اما خودم را ایرانی می‌دانم شاید در تیم ملی ایران هم بازی کردم.

منبع: همشهری آنلاین

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: