کد خبر: ۲۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: این منطقه با وجود متراکم بودن جمعیت، کمترین میزان ابتلا به کرونا را در میان مناطق ۲۲‌گانه تهران داشته است.
قلم‌نیوز: محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره آمار مبتلایان به کرونا در جنوب پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه منطقه ۱۷ از لحاظ ابتلا به کرونا شرایط خوبی دارد و این منطقه علیرغم تراکم جمعیت نسبت به مناطق دیگر آمار مبتلایان آن تا کنون کمتر بوده است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۷رتبه نخست مقابله با بیماری کرونا را در میان همه مناطق ۲۲ گانه تهران کسب کرده و این در حالی است که منطقه ۱۷ علاوه بر تراکم زیاد جمعیت دارای مراکز خرید و فروش بزرگ و معضل نفوذناپذیر بودن معابر است. بنابر این احتمال داشت بیشترین میزان ابتلا در این منطقه باشد، ولی اکنون آمار برعکس است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد: روزانه ۴۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به نواحی مختلف شهرداری ارائه می‌شود علاوه بر آن کلانتری و بیمارستان‌های منطقه نیز از ارائه مواد ضدعفونی‌کننده توسط شهرداری محروم نبوده‌اند به طوری که از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطوح برای معابر، اداره‌ها و آموزشگاه‌ها از سوی شهرداری تهیه و مصرف شده است.

کلهری اعلام کرد: همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده خودرو برای اولین بار در تهران در این منطقه به بهره‌برداری رسید و به طور کلی شهروندان نیز در رعایت استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی همکاری‌های خوبی جهت مقابله با کرونا داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۲۲ هکتار از منطقه ۱۷ با استفاده از تجهیزات استاندارد، ضدعفونی و گندزدایی شده است همچنین از فعالیت صنوفی که در طرح ستاد مقابله با کرونا ممنوع فعالیت بوده‌اند، جلوگیری شده است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: