کد خبر: ۲۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی قوه قضاییه:
اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: در روز‌های گذشته چند جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند. هم در وزارت امور خارجه و صنایع تامین کننده قطعات و هم در حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته‌ای دستگیری‌هایی داشتیم.

قلم‌نیوز: سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره دستگیری تعدادی جاسوس گفت: در روزهای اخیر تعدادی از جاسوسان و عناصر خودفروخته را توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) تعقیب و دستگیر کردیم.

وی ادامه داد: افرادی از وزارت امور خارجه و دستگاه های تأمین کننده قطعات حوزه انرژی، وزارت دفاع و سازمان انرژی هسته ای بودند؛ یکی از کسانی که دستگیری وی خیلی خوب بود شارمهد سردسته گروه تندر بود؛ کسی که عزاداران حسینی را در حال عزاداری در حسینیه شیراز به شهادت رسانده بود و اقدام تروریستی انجام داده بود.

اسماعیلی اظهارداشت: عجیب این است که کشورهای مدعی حقوق بشر مأمن تروریست ها شده‌اند و کسانی که انفجار و خرابکاری انجام می دهند و افراد بی گناه را در حال انجام مراسم مذهبی به شهادت می رسانند، پناه می دهند و به آنها امکانات و رسانه می‌دهند و آنها را پرورش می دهند و موجبات انحراف افکار عمومی را ایجاد می کنند.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: در همین ایام حکم دو جاسوس هم به نام های مسعود مصاحب فرزند محمود که در قالب دبیر کل انجمن دوستی اتریش و ایران فعال بود و با سرویس های جاسوسی آلمان و اسرائیل ارتباط داشت و مبادرت به جاسوسی می کرد و اطلاعات گوناگون در حوزه های مختلف از جمله پروژه های نظامی و هسته ای و نانو و درمانی در اختیار بیگانگان قرار می داد، محاکمه و به ١٠ سال حبس محکوم شد و حکم تایید شده است همچنین فردی به نام شهرام شیرخانی بود که جاسوس بود و برای انگلیس در حوزه های مختلف و حساس اطلاعات می فروخت و دنبال آلوده سازی برخی مدیران و جذب عناصر برای سرویس های جاسوسی بود که اطلاعات قراردادهای بانک مرکزی و بانک ملی به دشمن داده بود که شناسایی و محاکمه شد که این فرد هم به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: