کد خبر: ۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران خبر داد:
مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران از آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه- سنگان طی روزهای آتی خبر داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، سلمان روحانی فر، با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیری های مکرر دکتر غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو و استاندار محترم خراسان رضوی، نمایندگان محترم شهرستان های خواف و تربت حیدریه، پس از وقفه یکساله ناشی از تشریفات قانونی، موافقت نامه تامین اعتبار احداث قطعات 1 و 10 محور تربت حیدریه- سنگان از سوی شرکت «تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران» با مشارکت سهامداران صنایع معدنی سنگان، به پیمانکار ابلاغ شد.

وی افزود: این محور به طول 143 کیلومتر است که در 10 قطعه طراحی شده است. قطعه سوم اجرا و تکمیل شده و قطعات 1 (به طول 16 کیلومتر) و 10 (به طول 12 کیلومتر) به ترتیب 48 و 40 ماهه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور احداث خواهد شد.


افزایش ظرفیت حمل و کاهش سوانح


مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران با بیان اینکه با اجرای باند دوم رفت و برگشت، محور تربت حیدریه- سنگان 4 بانده می شود، گفت: با بهره برداری از این طرح، علاوه بر افزایش ظرفیت حمل بار جاده ای در منطقه معدنی شرق کشور، سوانح جاده ای به عنوان یکی از مطالبات مردم و مسئولان منطقه، تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای کل این طرح، ۸ هزار میلیارد ریال است که 50 درصد آن از سوی شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران به نمایندگی از سرمایه گذاران منطقه سنگان و 50 درصد دیگر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: