کد خبر: ۲۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
محمد جواد ظریف در آخرین پست اینستاگرامی‌اش بخشی از سخنان شهید آیت الله بهشتی را آورده که در آن سخنان، شهید بهشتی تاکید می‌کند: « مراقب ریزه‌کاری‌های اخلاقی باشید و باشیم! درباره دشمن‌مون هم دروغ نگیم، نسبت به دشمن‌مون هم تهمت و افترا نزنیم. به دشمنان‌ خود هم فحش ندهیم.»
قلم‌نیوز: محمد جواد ظریف یک ماه پیش ۱۵ تیر ماه در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با برخورد تند و توهین آمیز نمایندگان مجلس مواجه شد. رفتاری که به شدت از سوی چهره‌های مطرح اصولگرا و اصلاح طلب مورد نقد قرار گرفت. 

رهبر معظم انقلاب یک هفته بعد، در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم توصیه‌هایی را خطاب به آنها بیان کردند. در بخشی از این توصیه‌ها با اشاره به حضور وزرا در مجلس تاکید کردند: حضور وزرا در یک ماه اول آغاز به کار مجلس و ارائه گزارش از شرایط کشور، کار بسیار خوبی بود اما نباید به وزرا توهین و یا تهمتی زده شود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: از برخوردهای احساسی و غیرمنطقی پرهیز شود و بیان دیدگاه و نظر مخالف متین، خردمندانه، قوی و قابل توجیه باشد.

ایشان درباره همکاری مجلس با قوای دیگر گفتند: مردم از مجلس و دو قوه دیگر انتظار بیان حق و پیگیری آن رادارند و به شدت با مجادله و گریبان گیری و تشنج میان قوا مخالف هستند و همه بدانند فضای منازعه در رئوس دستگاه ها برای افکار عمومی زیان بخش و ناراحت کننده است.


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: