کد خبر: ۲۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
محدودیت‌های اعلامی علاوه‌بر ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی شامل ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل از جمله صنوف قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، تالار‌های پذیرایی و نظایر آن می‌شود.
قلم‌نیوز: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، از تمدید یک‌هفته‌ای محدودیت‌های اتخاذشده برای برخی از صنوف و مشاغل پایتخت خبر داد.

سرهنگ "نادر مرادی"، در این‌باره گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان تهران محدودیت‌های اتخاذشده برای فعالیت برخی از مشاغل و صنوف در پایتخت برای یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با بیان این‌که نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به‌ویژه در اماکنی همچون پاساژ‌ها و مراکز شلوغ نیز تشدید خواهد شد، گفت: این موضوع به اصناف و متصدیان واحد‌های صنفی نیز اعلام شده و خواسته‌ی ما از آن‌ها این است که این موارد را به خوبی رعایت کنند. از شهروندان نیز می‌خواهیم که همچنان در اماکن عمومی و پرجمعیت از ماسک استفاده کنند.

مرادی در مورد مشاغلی که فعالیت‌شان با محدودیت است، گفت: محدودیت‌های اعلامی علاوه‌بر ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی شامل ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل از جمله صنوف قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، تالار‌های پذیرایی و نظایر آن می‌شود.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، پلیس با این موارد برخورد خواهد کرد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: