کد خبر: ۲۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
روایتی از ویدیویی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود
بر اساس اعلام پلیس پیشگیری تهران حوالی ساعت ۱۲:۰۰ روز سه‌شنبه، هفتم مردادماه از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع درگیری مسلحانه در منطقه سعادت آباد به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد
قلم‌نیوز: پس از حضور مأموران در محل، بررسی‌های اولیه و تحقیقات میدانی از شهروندان و شاهدان صحنه مشخص شد که سرنشنیان دو دستگاه خودرو سواری «جک مشکی» و «سوناتا سفید» به تیراندازی به سمت یکدیگر اقدام کرده‌اند و در این تیراندازی دو دستگاه خودرو سواری پارک شده‌ی متعلق به شهروندان نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

«همزمان با آغاز تحقیقات میدانی از سوی تیم‌های ویژه، پلیس اطلاع پیدا کرد جوانی ۳۵ ساله به علت اصابت گلوله از ناحیه کمر و به بیمارستانی در شمال‌غرب تهران منتقل شده است و بلافاصله مأموران در محل حاضر و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد مجروح یکی از طرفین درگیری منطقه سعادت آباد و سرنشین خودرو سوناتا است.

در ادامه مأموران با مشاهده یک دستگاه خودرو سوناتا پارک شده در حوالی بیمارستان و شناسایی آثار اصابت گلوله بر روی بدنه خودرو، موفق به دستگیری سرنشین داخل سوناتا شدند و پس از تحقیقات مشخص شد وی نیز در تیراندازی منطقه سعادت‌آباد حضور داشته و پس از مجروح شدن دوست خود به نام سهراب، او را به بیمارستان منتقل و پس از آن از ترس دستگیری بیمارستان را ترک کرده و در خودرو متعلق به سهراب مخفی شده است.

در ادامه اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی نام سرنشین خودرو جک مشکی به نام خشایار با ۳۴ سال سن شدند؛ همزمان با شناسایی خشایار از طریق مرکز درمانی در غرب تهران به پلیس اطلاع داده شد که شخصی به علت اصابت گلوله‌های متعدد به بیمارستان منتقل شده است و بلافاصله مأموران در مرکز درمانی حاضر و موفق به شناسایی خشایار شدند.

مأموران با بررسی سوابق هر دو فرد مجروح اطلاع پیدا کردند که هر دو نفر آنان از افراد سابقه‌دار، شرور و دارای سوابق متعدد در نزاع و درگیری هستند که بار‌ها توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

با ادامه رسیدگی به موضوع تیراندازی سعادت آباد، مأموران اطلاع پیدا کردند که سهراب و خشایار سابقه دوستی با یکدیگر را دارند و به واسطه همین سابقه دوستی، روز قبل از حادثه، سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم دعوت شده، اما پس از حضور سهراب در جشن تولد، وی با مشاهده دختر مورد علاقه‌اش در جشن تولد با خشایار و دیگر افراد حاضر در محل درگیر و توسط آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

سهراب پس از این ماجرا تصمیم به انتقام می‌گیرد و با خشایار در منطقه سعادت‌آباد قرار می‌گذارد و نهایتا هر دو نفر با اسلحه کمری به سمت یکدیگر شروع به تیراندازی می‌کنند که در این تیراندازی هر دو نفر آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و هر کدام جداگانه به مراکز درمانی منتقل می‌شوند».
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: