کد خبر: ۲۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهرماه امسال آغاز می‌شود.

قلم‌نیوز: محمدباقر نوبخت گفت: سازمان برنامه و بودجه سازمانی است که باید راس هر ماه حقوق پرداخت کند و به فاصله‌های ۱۰ روزه بسته‌های حمایتی را به حساب خانوارها واریز کند و در دهه دوم ماه یارانه‌ها پرداخت می‌شود، به طوری که در مجموع ماهانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت می‌کند. همچنین ۳۵۰۰ میلیارد تومان یارانه و ۳۰ هزار میلیارد تومان حقوق به کارمندان دولت پرداخت می‌کند و اگر یک روز پرداخت‌ها به تعویق بیافتد، دشمن منتظر است تا اعلام کند که بگوید نظام جمهوری اسلامی با ناتوانی از پرداخت تعهدات و حقوق‌ها عاجز شده و منابعش تقلیل یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کاهش منابع پس از تحریم‌ها، گفت: مقادیر کم با توجه به اولویت‌بندی‌ها مدیریت و توزیع می‌شود. در حال حاضر ۲ میلیون نفر در طرح‌های عمرانی کشور شاغل هستند و منابع به میزان لازم به این طرح‌ها می‌رسد و طرحی نیست که به خاطر کمبود منابع کارگران خود را اخراج کند. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، سال گذشته در فصل دهم بودجه ۵۰ درصد افزایش به انجام رسید و ۵۰ درصد حقوق کارمندان بالا رفت و ۱۵ درصد نیز در فروردین ‌ماه افزایش به مرحله اجرا رسید و در حال حاضر رتبه‌بندی فرهنگیان اجرا شده و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز از اول مهرماه به مرحله اجرا خواهد رسید و پاداش بازنشستگی‌ها تا پایان ماه آتی واریز خواهد شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: