کد خبر: ۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
انتخابات اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
رییس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که کارلوس کی‌روش توانایی بردن این تیم به جام جهانی را دارد. او همچنین گفت که آماده برگزاری انتخابات در اردیبهشت هستیم.
 علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: سرمربی تیم ملی اراده و علاقه دارد در ایران بماند و تیم ملی را به جام جهانی روسیه ببرد تنها مشکلاتی وجود دارد که تلاش ما نیز بر این است که با ایجاد تسهیلاتی بستر را برای ماندن کی‌روش و صعود ایران به جام جهانی فراهم کنیم. سرمربی تیم ملی پنج سال با امکانات فعلی ساخته و بدون شک هنوز هم با این امکانات می‌سازد البته تلاش ما هم بر این است که مطالبات کی‌روش را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه امکانات فوتبال در این پنج سال رشد خوبی داشته افزود: سرمربی تیم ملی باید این بحث‌های گهگاهی ماندن و رفتن را کنار بگذارد و با قوت به کار در تیم ملی ادامه دهد.

آمادگی برای برگزاری انتخابات فدراسیون در اردیبهشت‌ماه

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با اشاره به تاخیر در انتخابات این فدراسیون، از آمادگی خود برای برگزاری انتخابات فدراسیون در اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: عدم وجود سازو کارهای لازم برای برگزاری انتخابات مهمترین عامل این تاخیرها بوده و این مشکل نه تنها در فدراسیون که در برخی استان‌ها نیز وجود داشته و انتخابات برخی استان‌ها و از جمله سمنان نیز با تاخیر برگزار شده است.

قرار نیست همیشه رئیس بمانم

کفاشیان در پاسخ به پرسشی در خصوص چرایی عدم نامزدی در انتخابات فدراسیون، تصریح کرد: جدای از اینکه برخی‌ها ما را تحمل نمی‌کنند معتقدم که باید کس دیگری با فکر و ایده‌های نو باید بیاید و فدراسیون را به پیش ببرد و ما نیز آمادگی داریم که به هر کسی که انتخاب شد کمک کنیم.

وی ادامه داد: قرار نیست همیشه در مقام رئیس خدمت کنیم اگر اهل خدمت باشیم در جایگاه مشاور، نائب‌ریس، کارمند و ... نیز می‌توانیم به پیش‌برد فوتبال در کشور کمک کنیم.

کفاشیان با بیان اینکه این فرهنگ باید در کشور نهادینه شود، گفت: همه ما باید از کسی که بیشترین رای را می‌آورد حمایت کرده و او را در مدیریت فوتبال کشور کمک کنیم.

پاسخ کفاشیان به کسر احتمالی امتیاز از تیم استقلال

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به پرسشی در خصوص کسر احتمالی امتیاز از تیم استقلال، این خطر را جدی دانست و گفت: فدراسیون از فیفا خواسته از پول‌های بلوکه شده این پول را پرداخت کند اما متاسفانه این مهم انجام نشده و این در حالی است که در مواردی دیگر بدون اینکه از ایران خواسته باشند در شکایت‌هایی، از سرمایه‌های ایران در خارج پول‌های در موارد مشابه کسر کردند اما این بار با وجود اعلام خود ما این کار را انجام ندادند.

وی کسر امتیاز را در راستای قوانین فیفا ارزیابی کرد و گفت: اگر فیفا از ما بخواهد که امتیاز را کسر کنیم، فدراسیون راهی ندارد و موظف است امتیاز را کسر کند.

کفاشیان، مشکلاتی از قبیل شکایات همچون شکایت این فوتبالیست برزیلی از استقلال را در راستای ضعف مدیریتی باشگاه‌ها دانست و گفت: در حال حاضر موارد دیگری از این دست در باشگاه‌ها داریم متاسفانه برخی تیم‌ها با جذب بازیکنان ناکارآمد به تیم‌های خود ضربه می‌زنند.

تشدید نظارت‌ها بر تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ

وی از تشدید نظارت‌ها بر تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ، خبر داد و اضافه کرد: البته مشکلات در لیگ برتر کمتر است اما در لیگ‌های یک و دو مشکلاتی هست و باید مراقبت‌ها و نظارت بر تیم‌ها خصوصا در هفته‌های پایانی تشدید شود.

کفاشیان در پاسخ به پرسشی در خصوص جنجال سعودی‌ها برای فوتبال در ایران از آمادگی ایران برای میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی این کشور و سفر تیم های ایرانی به عربستان خبر داد و افزود: ما به این مواضع سعودی‌ها اعتراض کرده و پیگیر حقوق کشورمان خواهیم بود.

سمنان ظرفیت میزبانی از مسابقات آسیایی و بین‌المللی را نیز دارد

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با اظهار خرسندی از امکانات ویژه ورزشی در استان سمنان، گفت: سمنان ظرفیت میزبانی از مسابقات آسیایی و بین‌المللی را نیز دارد.

وی با بیان اینکه امکانات بسیار خوبی در سمنان ایجاد شده، خاطرنشان کرد: با وجود این همه امکانات خوب، فعالان صنعتی نیز باید به میدان بیایند و به رشد فوتبال در استان سمنان کمک کنند. البته استان سمنان در فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال بانوان کارهای خوبی انجام داده که امید است در فوتبال نیز شاهد رشد و توسعه این ورزش پرطرفدار در استان باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: