کد خبر: ۲۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۹
«زهرا عابدینی» درخصوص اقدام ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای صدور مجوز فعالیت برای سازمان‌های مردم نهاد گفت: مراجع متولی صدور مجوز برای فعالیت‌های گروهی در قالب سازمان مردم نهاد در قوانین و مقررات جاری کشور تعیین شده‌اند و صدور مجوز توسط هر دستگاه دیگری به غیر از مراجع قانونی تعیین شده، فاقد وجاهت حقوقی است.

قلم‌نیوز: دبیر شورای ملی تشکل‌های مردم نهاد کشور گفت: تنها مرجع صدور مجوز فعالیت برای تشکل‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر وزارت کشور است و مجوزهای صادر شده توسط معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای سازمان‌های مردم نهاد مربوطه فاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش روزنامه ایران، «زهرا عابدینی» درخصوص اقدام ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای صدور مجوز فعالیت برای سازمان‌های مردم نهاد گفت: مراجع متولی صدور مجوز برای فعالیت‌های گروهی در قالب سازمان مردم نهاد در قوانین و مقررات جاری کشور تعیین شده‌اند و صدور مجوز توسط هر دستگاه دیگری به غیر از مراجع قانونی تعیین شده، فاقد وجاهت حقوقی است و مجوزهای صادر شده نیز غیرقانونی و فاقد قابلیت بهره‌برداری برای تشکل است.

چند روز پیش رائفی پور اعلام کرده بود مجوز یک تشکل برای امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را از ستاد امر به معروف و نهی از منکر گرفته است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: