کد خبر: ۲۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تخصیص دو هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جاری به ۵۰۰ هزار نفر وام چهار میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
قلم‌نیوز:مصطفی سالاری، درباره پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: براساس پیشنهاد کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ وام به چهار میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند و تعداد نفراتی که تسهیلات می‌گیرند، نیز بیشتر می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی وام و تسهیلات دریافت کردند، اظهار کرد: امسال با اعتبار در نظر گرفته‌شده ۵۰۰ هزار نفر این وام را دریافت خواهند کرد. به گفته او، تاکنون یک مرحله از این وام چهار میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شده است و مرحله دوم را نیز به بانک اعلام کردیم که پرداخت شود.

او درباره معرفی بازنشستگان برای دریافت تسهیلات گفت: سهمیه هر استان را به آنها اعلام می‌کنیم؛ اما معرفی افرادی که تسهیلات می‌گیرند، از سوی کانون‌های بازنشستگان استان‌ها خواهد بود. سازوکار دریافت وام فعلا حضوری است؛ اما در آینده‌ای نزدیک سامانه‌ای را طراحی خواهیم کرد تا بازنشستگان مراجعه حضوری نداشته باشند و اولویت دریافت وام را نیز خود کانون‌ها تعیین می‌کنند.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: