کد خبر: ۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به نیاز سه هزار و 600 میلیارد ریالی برای ایمن سازی مدارس نا‌ایمن استان‌، گفت: حدود 70هزار نفر از دانش آموزان استان در مدارس نا‌ایمن تحصیل می‌کنند که تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات این مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
‌تحصیل حدود 70 هزار دانش آموزان هرمزگانی در مدارس ناایمن ‌

منطقه خلیج فارس، ماشاء‌الله قاسمی اظهار کرد: در هرمزگان 54هزار واحد مسکن مهر احداث شده که نیازمند یک هزار و 800 کلاس درس بوده و از مجموع کلاس‌های مورد نیاز، یک هزار و 100 کلاس درس تنها نیاز شهر بندرعباس است.

قاسمی با اشاره به نیاز سه هزار و 600 میلیارد ریالی برای ایمن سازی مدارس نا‌ایمن استان‌، گفت: حدود 70هزار نفر از دانش‌آموزان استان در مدارس نا‌ایمن تحصیل می‌کنند که تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات این مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول گفت: در سال‌های گذشته دو هزار و 400 کلاس ناایمن در هرمزگان داشتیم که با حمایت‌ها و تلاش‌های انجام شده، امروز این تعداد به یک هزار و 800 کلاس رسیده است.

وی از جمله اقدامات در مورد مدارس تخریبی را هدایت منابع خیری از جمله اعتبارات بنیاد برکت به سمت بازسازی اینگونه مدارس عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: