کد خبر: ۲۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۹
رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود با بیان این که محیط‌بان شاهرودی در مأموریت مبارزه با شکارچیان پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق دچار حادثه و آسیب شد، گفت: شکارچیان دستگیر شدند.
قلم‌نیوز:علی‌اکبر قربانلو ضمن بیان این که روز جمعه گذشته (20 تیر) مأموران منطقه پناهگاه حیات‌ وحش خوش ییلاق شاهرود در جریان گشت و کنترل منطقه متوجه حضور شکارچیان مسلح شدند، ابراز داشت: مأموران با کمین کردن در دره توانستند با تنگ کردن عرصه شکارچیان را وادار به تسلیم کنند.

وی با بیان این که آسیب وارده به محیط‌زیست به دلیل شکار قابل جبران نیست، افزود: از این متخلفان یک قبضه سلاح دولول غیرمجاز، سه تیر فشنگ چهارپاره غیرمجاز، هفت عدد تیر فشنگ ساچمه، یک دستگاه دوربین شکاری به همراه کوله‌پشتی و چاقو کشف و ضبط شد.

رئیس اداره محیط ‌زیست شاهرود ضمن بیان این که پرونده این متخلفان به مراجع قضائی ارسال شد، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران حفاظت پناهگاه حیات‌ وحش خوش ییلاق خوشبختانه قبل از شروع به شکار این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

قربانلو در ادامه تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست پناهگاه حیات ‌وحش خوش ییلاق پس از دستگیری متخلفان در برگشت از مأموریت به علت وجود نقص فنی در یکی از موتورسیکلت‌ها متأسفانه دچار حادثه شده و موتورسیکلت از کنترل خارج و واژگون شد.

وی بابیان این که محیط‌بان شاهرودی دچار آسیب شده است، افزود: حال عمومی وی خوب است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: