کد خبر: ۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در یک شرکت بزرگ که روی آن تراشه Snapdragon 810 نصب شده بود LG G Flex2 نام داشت و سال گذشته در نمایشگاه CES 2015 برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت.

گوشی خمیده LG G Flex2 فقط ۲۰۰ دلار
نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در یک شرکت بزرگ که روی آن تراشه Snapdragon 810 نصب شده بود LG G Flex2 نام داشت و سال گذشته در نمایشگاه CES 2015 برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند که قابلیت‏های فراوانی را در خود جا داده است طی یکسال گذشته در خانواده گوشی‏های ارزان به دست کاربران رسید و همراه با نمایشگر خمیده خود مورد توجه کاربران قرار گرفت.

 

ویژگی های گوشی خمیده LG G Flex2,گوشی خمیده LG G Flex2,اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند LG G Flex2 در دو رنگ مشکی و قرمز ساخته شده است

 

قیمت گوشی هوشمند LG G Flex2 طی یکسال گذشته نوسانات فراوان داشت. ولی کاربران آمریکایی هم ‏اکنون می‏توانند آن را با قیمت ۲۰۰ دلار خریداری کنند. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و قرمز ساخته شده و البته شرکت مخابراتی AT&T نیز یک مدل ویژه از آن را ارائه کرده است. کاربران در این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت حافظه رم در اختیار می‏گیرند و از دیگر امکانات به‌کار رفته در گوشی LG G Flex2 می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. بدنه این گوشی هوشمند از نوعی پلاستیک ویژه ساخته شده است که پس از بروز خط و خش، به صورت خودکار آن را برطرف می‏کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: