کد خبر: ۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مراسم افتتاح دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» با حضور فیلمسازان جوان بر مزار شهید سید مرتضی آوینی و تجدید بیعت با این شهید هنرمند برگزار شد.
جشنواره فیلم «سما» کلید خورد/ بیعت با شهید آوینی

مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی با حضور مجتبی امینی دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و جمعی از  فیلمسازان جوان فعال در عرصه فیلم کوتاه بر مزار شهید سید مرتضی آوینی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فیلمسازان جوان با ذکر فاتحه ای با سید شهیدان اهل قلم تجدید بیعت کردند.

در ادامه این مراسم مجتبی امینی دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» ضمن ادای احترام به مقام والای شهید آوینی گفت: بسیار خوشحالیم که توفیقی حاصل شد تا دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» را با حضور فیلمسازان این عرصه با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دومین جشنواره فیلم «سما» در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم و هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است و امیدوارم این جشنواره در شان مقام شامخ شهید آوینی برگزار شود.

امینی متذکر شد: به منظور تحقق به توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تصمیم گرفتیم از صرف هزینه های بی مورد پرهیز کنیم و با برگزاری مراسم ساده برای افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه «سما» به شعار سال و توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی عمل کردیم.

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» تاکید کرد: بر سر مزار شهید آوینی حاضر شدیم تا از این سید اهل قلم رخصت بگیریم و جشنواره را رسما آغاز کنیم.

پس از پایان صحبت های امینی عهدنامه نوشته شده توسط فیلمسازان جوان امضا شد و پس از آن علیرضا تابش مدیرعامل سینمایی فارابی نیز بر مزار شهید آوینی فاتحه ای خواند و متن عهد نامه را امضا کرد.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» به دبیری مجتبی امینی با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی از امروز ۲۲ فروردین ماه آغاز و تا ۲۷ فروردین در سینما  فلسطین ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: