کد خبر: ۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۹
سالاری: گزارشی درباره غیرایمن بودن محل انفجار نداشتیم
گمانه ناایمن بودن ساختمان کلینیک سینا اطهر پس از وقوع انفجار مهیب سه‌شنبه شب در این مرکز درمانی، از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی مطرح شد.

قلم‌نیوز: محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در گفتگو با همشهری آنلاین، در پاسخ به اینکه آیا گزارشی درباره ناایمن بودن ساختمان کلینیک سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران داشته‌اید، گفت: شهرداری تهران برای شناسایی ساختمان‌های غیرایمن در تهران فعالیت‌هایی دارد اما تا کنون گزارشی درباره غیرایمن بودن ساختمان این کلینیک به دست ‌شورای شهر تهران نرسیده است.

وی افزود: شائبه ناایمن بودن ساختمان کلینیک محل انفجار در دست بررسی است و در حال پیگیری این موضوع از طریق منطقه مربوطه شهرداری و سازمان آتش‌نشانی شهر تهران هستیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: در حال راستی‌آزمایی فرضیه ناایمن بودن ساختمان این کلینیک هستیم و تا ظهر امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر ماه) درباره نتیجه اولیه بررسی‌ها صحبت می‌کنیم.

لزوم بررسی وضعیت سیستم اطفای حریق در کلینیک سینا اطهر

در پی حریق شب گذشته در یک کلینیک درمانی شمال تهران، حجت نظری عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران خواستار بررسی وضعیت ایمنی و اطفای حریق کلینیک سینا و برخورد با مقصران احتمالی شد.

این عضو شورای شهر تهران نوشت: آسمانی شدن دست کم حدود ۱۸ نفر از همشهریانمان در پی وقوع آتش‌سوزی و انفجار در کلینیک سینا در شمال تهران واقعه‌ای دردناک و غم‌انگیز بود که کام همه ما را تلخ کرد و این واقعه را به خانواده همه کشته‌شدگان تسلیت عرض می‌کنم و برای آسیب‌دیدگان آرزوی سلامتی دارم.

نظری اضافه کرد: لازم است دلیل وقوع این حادثه به دقت بررسی شده و با مقصران احتمالی آن برخوردی قاطع صورت گیرد. در همین راستا نیز از دستگاه قضایی و کارشناسان آتش‌نشانی تهران می‌خواهم که بررسی کنند آیا تقصیر یا قصوری در سیستم ایمنی و اطفای حریق این کلینیک وجود داشته یا نه و علت قطعی وقوع این حادثه چه بوده است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: