کد خبر: ۲۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۹
چنگ زدن به آمار بینندگان یک سایت اینترنتی و تلاش مذبوحانه برای کسب اعتبار و محبوبیت آخرین دستاویز مجری جوانی است که این روزها حتی در آینه هم شاید تصویری با پوزخند از عادل ببیند.
 قلم‌نیوز: بعد از تعطیلی برنامه نود و خداحافظی اجباری عادل فردوسی‌پور از شبکه ۳، محمدحسین میثاقی که به نوعی به عنوان جانشین او «جانمایی» شده بود در ابتدا سعی کرد تا به هر شکلی شده به  نوعی معذوریت نمایشی خود در این جانشینی نه چندان ناخواسته را نشان دهد.

اما با گذشت زمان او روی دیگری هم از خود نشان داد. داستان از زمانی شروع شد که او از تغییر رویه برنامه «فوتبال برتر» نسبت به نود با کنایه به عادل اینطور گفت «تو این سال‌ها عادت کردیم به حاشیه ها بپردازیم و هر وقت قرار بوده درباره بحث های کارشناسی و ساختاری حرفی بزنیم گفتیم حتما در یک برنامه کارشناسی ویژه به آن می پردازیم ولی هیچ وقت آن برنامه ویژه وقتش نرسید.» اینجا درست لحظه تقابل با کسی بود که پیش از این استاد خطاب می‌شد.

خودزنی دوباره میثاقی علیه عادل

هر چه از پخش روزانه و  هفتگی فوتبال برتر می‌گذشت کم کم کنایه‌های میثاقی به استاد سابق بیشتر شد تا رسید به شبی که از قضا یکی از معدود اجراهای کم‌نقصش را با دعوت از تاج به نمایش گذاشت. او حتی در شبی که تاج را در مخمصه سوالات برنامه‌ریزی شده خود هم قرار داد در پاسخ به تحقیر نابه‌جای تاج گفت: « شما در  این سال‌ها عادت به داشتن سپر رسانه‌ای داشتید»  

کنایه ای که تا چند روز به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد تا کم کم میثاقی نشان دهد این روزها حالا دیگر به اندازه یک اقیانوس ‌آب می‌بیند و «استاد» نشان دادن مهارتش است.

شاید بعضا تصور می‌شد که تمام این تقابل‌های و نمک‌نشناسی‌ها به خاطر حملات به‌جا و نابه‌جایی است که حریفانش با «ماسک» عادل رقم می‌زنند اما آخرین کنایه او در کانال تلگرامی فوتبال برتر نشان می‌دهد که میثاقی اصرار عجیب و نابخردانه‌ای بر دست و پا زدن در مرداب خودساخته‌اش دارد.

چنگ زدن به آمار بینندگان یک سایت اینترنتی و تلاش مذبوحانه برای کسب اعتبار و مقبولیت آخرین دستاویز مجری جوانی است که این روزها حتی در آینه هم شاید تصویری با پوزخند از عادل ببیند.

به این عکس و آمار نگاه کنید و ببینید او این روزها چطور حتی وقتی کسی اشاره به جایگاه جعلی‌اش ندارد درگیر عادل است. از بحث شوخی بودن هر «آماری» در این روزها که بگذریم، توضیحات ارائه  شده در همین عکس و منبع آن به اندازه کافی گویای میزان اهمیت دادن به این آمار است. «رتبه‌بندی پربازدیدهای وب‌سایت تلوبیون، نشان می‌دهد برنامه «فوتبال برتر» شبکه سه با فاصله بسیار زیادی در رتبه اول برنامه‌های ورزشی است و حدود ۲ و نیم میلیون بیش از فوتبال ۱۲۰ بازدید داشته است.»

این آماری است که میثاقی در کانال تلگرامی برنامه «فوتبال برتر» منتشر کرده تا دوباره بی‌دلیل با حمله به عادل خودزنی کرده باشد. 

قیاس مع‌الفارق یک برنامه مختص فوتبال خارجی با «فوتبال‌برتر» و البته اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از یک سایت داخلی و نه ببنندگان تلویزیونی برای دسترسی به ویدیوهای دو برنامه،  از آن دست مقایسه‌هایی است که احتمالا  میثاقی به شکل تجربی در «صداوسیما» دلخواه او و امثالش آموخته است.

کسی که از مقایسه شدن با عادل و نود  آنقدر به عجز آمد که حالا به صورت فوتبال ۱۲۰  چنگ می‌اندازد.

 اخیرا آمار غیررسمی در سایت‌های مختلف ورزشی از میزان بینندگان برنامه‌های تلویزیونی منتشر شده بود که طعنه‌آمیز «فوتبال برتر» را پایین‌تر از مستند «حیات وحش» قرار می‌داد. موضوعی که شاید حالا منجر به خودزنی دوباره میثاقی شده تا  او این بار دست  به دامن آمار بازدید از سایتی شود که ممکن است به گوش «نود» درصد مردم ایران  هم نخورده باشد.

کاش یک خیرخواه در صداو سیما پیدا شود و به محمدحسین بگوید برادر، عادل، عادل بود،‌نود هم نود،شما تنها تلاش کن از «حیات وحش» بالاتر بیایی. این چند دقیقه صدایی که از استاد سابق در فوتبال ۱۲۰ پخش می‌شود را هم نشنیده بگیر.

منبع: همشهری‌آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: