کد خبر: ۲۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۹
داریوش مصطفوی گفت: از محل درآمد اسپانسری که قرار بود با کمک او ست داوران خریداری شود پولی باید به حساب فدراسیون واریز می‌شد. شما ظرف دو روز اعلام کردید که این پول را به حساب فدراسیون واریز نکنید بلکه به حساب یکی از دوستان شما در دوبی واریز شود.
 قلم‌نیوز: داریوش مصطفوی رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گویی رادیویی در خصوص ماجرای بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال و اینکه اساسا او و ترابیان اجازه بازگشت به فوتبال را خواهند داشت یا نه گفت: «در فوتبال ما شهر، شهر هرت است و هر اتفاقی در آن ممکن است بیفتد.»

مصطفوی در خصوص اظهارات ترابیان که اعلام کرده بود در فدراسیون فوتبال به دنبال پرونده سازی علیه او  و کفاشیان هستند گفت: «در دوره ما امثال آقای ترابیان و کفاشیان جایی نداشتند. چرا که دوره ما دوره تخصص بود. ما تیم ملی را با بودجه ۴۵ میلیون تومانی به جام جهانی بردیم اما اینها بودجه ۸۰ میلیارد تومانی داشتند. آقای ترابیان که اعلام می‌کند در فدراسیون فوتبال زد و بند وجود دارد از وزارت نفت به این فدراسیون آمد در زمان آقای صفایی فراهانی. پارتی بازی‌ هم اگر شده باشد برای خود این دوستان انجام شده است. هیچ کس در فدراسیون فوتبال مانند آقای ترابیان و کفاشیان از رانت استفاده نکرده است.

مصطفوی در خصوص پرونده ترابیان و کفاشیان گفت: «از محل درآمد اسپانسری که قرار بود با کمک آن ست داوران خریداری شود پولی باید به حساب فدراسیون واریز می‌شد. شما ظرف دو روز اعلام کردید که این پول را به حساب فدراسیون واریز نکنید بلکه به حساب یکی از دوستان شما در دوبی واریز شود. این انتقال پول هم زیر نظر مستقیم کفاشیان انجام شده است. دوستانی که مدعی زد و بند در فدراسیون هستند توضیح دهند که این مبلغ را چرا به حساب دوستان خود در دوبی واریز کرده اند.

وی اضافه کرد: کمیته استیناف مشخص نیست چرا کار را اینقدر سخت کرده است. یک نفر را مامور کنند تا به دوبی برود. همه اسناد و مدارک مبلغ ۳۱۲ هزار دلار شرکت سیلوا که قرار بود به حساب فدراسیون واریز شود اما ترابیان و کفاشیان آن را به حساب شرکت دوستان خود واریز کردند در هر دو شرکت موجود است. از نظر کمیته استیناف این مبلغ اصلا قابل رسیدگی نیست و با همین حرفها می‌خواهند کفاشیان را برگردانند اما به خدا قسم همین آقای بهاروند هزار برابر از آقای کفاشیان علم فوتبال‌دارد.

مصطفوی افزود: کفاشیان می‌خواهد که برگردد اما کور خوانده است. باید انتخابات برگزار شود تا ببینیم چه کسی از قوطی آن بیرون می‌آید. کفاشیان و ترابیان در برابر بهاروند و نبی ۱۰ در برابر ۱۰۰۰ هستند. با حاشیه هایی که اخیر در فدراسیون فوتبال ایجاد کردند هیچ بعید نیست که فیفا بخواهد دخالت کند در انتخابات رییس فدراسیون ما. یعنی ما انقدر بی‌لیاقت هستیم که نمی‌توانیم خودمان رییس فدراسیون را سالم انتخاب کنیم. از زمان صفایی فراهانی تا به امروز تمامی انتخابات فدراسیون فوتبال مخدوش و البته فرمایشی بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: