کد خبر: ۲۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۹
چه خبر از پول های گمشده؟
بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که در چند ماه پرحاشیه اخیر در فدراسیون فوتبال رخ داده و حالا رییس اسبق فدراسیون سودای سرپرستی را هم دارد.
 قلم‌نیوز:  یکی از مهم‌ترین بحث‌های این روزهای فوتبال ایران موشوع بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال پس از لغو محرومیت پنج‌ساله رییس سابق فدراسیون است؛ محرومیتی که البته با وجود لغو آن هنوز سوالات بسیاری را در دل خود دارد و کسی نمی‌داند وقتی تکلیف مبالغ گم شده در زمان ریاست کفاشیان مشخص نشده، او چگونه می‌خواهد به فدراسیون فوتبال برگردد و حتی به دنبال سرپرستی فدراسیون باشد.

موضوع بازگشت فدراسیون واکنش‌های بسیاری را هم به همراه داشته که یکی از آن‌ها مربوط به تهدید صادق درودگر است؛ عضو هیات رییسه فدراسیون اعلام کرده در صورت بازگشت کفاشیان استعفا خواهد داد و بازگشت او را غیرقانونی می‌داند. از طرفی گفته شد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتیال به دنبال تنظیم نامه و جمع کردن امضا علیه علی کفاشیان و ارسال آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند تا از حضور او به عنوان سرپرست جلوگیری کنند؛ شایعه‌ای که البته اسلامیان آن را تکذیب کرد. بازگشت رییس سابق فدراسیون کار را به جایی رساند که حتی بحث ورود مجلس به این موضوع هم شنیده شد و احسان قاضی‌زاده هاشمی در این مورد اظهار داشت: در حال حاضر در حال ارزیابی این موضوع هستم و در مورد این اتفاق موضع‌گیری رسمی خواهیم کرد و اقدام‌های لازم را شروع می‌کنیم.

با وجود تمام این صحبت‌ها و مشخص نشدن تکلیف پول گمشده در زمان ریاست کفاشیان، او روز شنبه در فدراسیون حاضر شد تا شایعه بازگشتش به فدراسیون بیش از گذشته قوت بگیرد. انتخابات فدراسیون فوتبال طی چند ماه آینده و پس از تایید اساسنامه توسط فیفا و برگزاری مجمع فوق‌العاده برگزار خواهد شد و باید دید کفاشیان تا آن زمان زمام کار را بر عهده می‌گیرد یا همچنان بهاروند به کارش ادامه می‌دهد. در این بین خود کفاشیان هم اعلام کرده «فعلا» نایب رییس اول فدراسیون است ولی سرپرستی خودش در آینده را هم تکذیب نکرد.

بازگشت رییس خندان به فدراسیون تنها خبر عجیب این روزهای فوتبال ایران نیست و شایعه عجیب‌تری هم وجود دارد که مربوط به بازگشت تاج به فدراسیون است! رییس اسبق فدراسیون که چندی پیش به دلیل مشکلات قلبی استعفا داد ولی اکنون بسیاری معتقدند با بازگشت کفاشیان به این بهانه که استعفایی نداده بود، تاج هم می‌تواند برگردد چون او هم استعفای کتبی نداده است.

بازگشت علی کفاشیان در شرایطی که هنوز کسی تکلیف درآمدهای دلاری حق پخش بازی‌های تیم ملی را نمی‌داند انتقادات زیادی را متوجه فدراسیون فوتبال و شخص او کرده و حتی شایعاتی مبنی بر استیضاح وزیر ورزش را هم به همراه داشته و حالا باید دید پایان این داستان طولانی چه خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: