کد خبر: ۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
نشست مشترک نمایندگان منتخب تهران در مجلس دهم با جمعی از نمایندگان اصلاح طلب و معتدل مجلس نهم ظهر امروز به میزبانی محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بهروز نعمتی نماینده تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان منتخب و به منظور هم‌اندیشی و آشنایی با حوزه فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و تبادل‌نظر و تجربیات نمایندگان فعلی تهران با نمایندگان جدید برگزار شد.

در این نشست اولادقباد، بادامچی، حسینی، حضرتی، حیدری، ذوالقدر، رحیمی، سروش، سعیدی، سلحشور، سیاوشی، شیخ، صادقی، علیجانی، فتحی، مازنی، مافی، محمدی، محجوب، مطهری، موسوی، نجفی، نعمتی، هاشم زائی، وکیلی و نوبخت نمایندگان منتخب مردم تهران در مجلس دهم و همچنین قمی منتخب مردم پاکدشت در مجلس دهم حضور داشتند.

همچنین منصوری آرانی، تابش، تاجگردون، نگهبان سلامی، سبحانی فر و پزشکیان از نمایندگان فعلی اصلاح طلب و معتدل مجلس در این نشست حاضر بودند.

سبحانی فر نیز در این رابطه به خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: در این جلسه علاوه بر تبادل تجربیات نمایندگان فعلی با نمایندگان منتخب مجلس دهم نوعی آشنایی با روال کاری مجلس نیز صورت گرفت.

به گفته وی، قرار است بعد از این، جلسات بیشتری بین نمایندگان اصلاح طلب فعلی با نمایندگان منتخب مجلس دهم برگزار شود.

غلامرضا تاجگردون نیز در همین رابطه به خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: این جلسه نشست صمیمی منتخبان تهران با نمایندگان اصلاح طلب و همفکران آنها در مجلس فعلی بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه آشنایی و معارفه بین نمایندگان فعلی با نمایندگان منتخب صورت گرفته، تاکید کرد: در این جلسه بحثی در مورد هیات رییسه و کمیسیون های تخصصی مجلس آینده مطرح نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: