کد خبر: ۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۹
معاون آموزشی وزیر علوم از برگزاری مجازی ترم تحصیلی آینده دانشگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور به معنی آغاز فعالیت همه مراکز آموزشی از این تاریخ نیست.
 قلم‌نیوز:دکتر علی خاکی صدیق در افتتاحیه مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری درباره بازگشایی دانشگاه‌ها از نیمه شهریور گفت: اعلام این تاریخ به این معنی نیست که همه دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور ترم را شروع کنند، بلکه این یک معیار زمانی است که بر اساس آن دانشگاه‌ها می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند. بنابراین ممکن است برخی دانشگاه‌ها دیرتر از ۱۵ شهریور باز شوند.

وی افزود: در جلساتی که با مسئولان وزارت بهداشت داشته‌ایم، پیش‌بینی شده است پیک کرونا در پاییز و زمستان باشد. دوستان اول شهریور را برای بازگشایی دانشگاه‌ها و آغاز سال تحصیلی پیشنهاد داده بودند اما چون برخی دانشگاه‌ها آمادگی لازم را نداشتند، تاریخ شروع ترم به ۱۵ شهریور موکول شد.

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: در نیمسال جدید آموزش‌های الکترونیکی ادامه می‌یابد و فقط در برخی رشته‌های تحصیلات تکمیلی ممکن است آموزش حضوری داشته باشیم. خوابگاه‌های دانشجویی هم در ترم آینده به شکل محدود با نیمی از ظرفیت بازگشایی خواهند شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: