کد خبر: ۲۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با وجود اینکه روز گذشته اعلام شده بود، غلامرضا منصوری از پنجره هتل به بیرون پرتاب شده است امروز تصوری منتشر شد که نشان می‌دهد او در لابی هتل پیدا شده است.
یک نکته عجیب درباره مرگ قاضی منصوری در رومانی + عکس قلم‌نیوز: روز گذشته شماری از نشریات رومانی از جمله خبرگزاری رسمی رومانی، از مرگ غلامرضا منصوری، قاضی ایرانی در بخارست پایتخت رومانی خبر داده‌اند. این نشریات به نقل از پلیس رومانی نوشته‌اند که جسد غلامرضا منصوری پایین ساختمان هتل دوک رومانا پیدا شده، درحالی که ظاهرا «از پنجره به بیرون پرت شده است.»

پیش از آن‌هم حساب کاربری رسمی «رادیو فردا» در توییتر به نقل از خبرنگار خود در بخارست مدعی شد که جسد «غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که قرار بود به منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است. پس از آن شبکه‌های تلویزیونی رومانی نیز با پخش‌کردن تصاویری این خبر را تأیید کردند.

این درحالی است که رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی با اشاره به این خبر گفت: «پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.»

همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، درگذشت قاضی منصوری در رومانی را تأیید کرد و گفت که ایران منتظر دریافت گزارش رسمی رومانی درباره این موضوع است. سیدعباس موسوی ضمن تأیید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، گفت: «منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام کنند.»

یک نکته عجیب درباره مرگ قاضی منصوری در رومانی + عکس

اظهارات خبرنگار رادیو اروپای آزاد درباره نحوه مرگ غلامرضا منصوری به نقل از پلیس بخارست

با وجود اینکه روز گذشته اعلام شده بود، غلامرضا منصوری از پنجره هتل به بیرون پرتاب شده است امروز تصوری منتشر شد که نشان می‌دهد جسد او در لابی هتل پیدا شده است. و همین مورد ماجرای پرونده مرگ قاضی غلامرضا منصوری را پیچیده‌تر می‌کند. روز گذشته پلیس بخارست به ادلینا رادولسکو خبرنگار رادیو آزادی گفته بود قاضی منصوری از پنجره هتل به بیرون پرت شده است. پس از آن گزارش تلویزیون رومانی نشان داد که جسد قاضی منصوری را از داخل هتل به بیرون حمل می‌کنند. و در تازه ترین اظهار نظر، پلیس رومانی گفته است جسد قاضی غلامرضا منصوری در داخل هتل در لابی پیدا شده است. تصاویر منتشر شده از هتل نشان می‌دهد، پله‌های راهرو هتل نیز ارتفاع زیادی دارند.

یک نکته عجیب درباره مرگ قاضی منصوری در رومانی + عکس

راه پله های هتل محل اقامت قاضی منصوری در نزدیکی سفارت ایران در بخارست

منبع: فرارو
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: