کد خبر: ۲۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
عباس امیری‌فر مشاور و ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم از زمان بازداشت و ۵۲ روز انفرادی‌اش روایت می‌کند پرونده‌ای که قاضی آن منصوری بود که خبر مرگ او شب گذشته منتشر شد.
 قلم‌نیوز: امیری فر درباره قاضی منصوری گفت: من با آقای منصوری دوست بودم و در بسیاری از جلسات فقه با هم شرکت می‌کردیم یک روز به من گفت می‌خواهیم شما را برای انتشار سی‌دی «ظهور نزدیک است» دستگیر کنیم. من ابتدا فکر کردم شوخی می کند اما ۱۱ اردیبهشت دیدم بدون اینکه به من احضاریه یا اخطار دهند، یکمرتبه من را دستگیر کردند و ایشان قاضی ما شدند و شروع به تهدید کردند و من را به انفرادی انداختند.

وی افزود: هرچه گفتم اینها دروغ و تهمت است قبول نکردند و ۵۲ روز من را به انفرادی بردند و چنین برخوردی با من کردند و من فقط گفتم که آقای منصوری بدانید که خدا این بلا را یک روزی به سر خودتان خواهد آورد و ظلم درست نیست. شما با من رفیق و هم لباس هستید پس چرا شما پیگیری می کنید، پرونده من باید در دادگاه ویژه روحانیت بررسی شود، اما ایشان گفت شما چون شما سردار سپاه هستید کارکنان دولت پیگیر کارتان هستند و در نهایت من را با آن وضعیت بد به انفرادی انداختند.

امیری فر ادامه داد: زمانی که ایشان بازنشسته شد و می خواست فرار کند (قبل از اینکه آقای رئیسی بیاید) با من تماس گرفت و گفت شما تبرئه شده اید و ما از شما عذر می خواهیم.

وی تصریح کرد: ایشان پرونده خیلی سنگینی با عنوان پرونده زمین خواری در استان خراسان داشت که ریاست دادگستری آن آقای اسماعیلی بود و زمانی که ایشان فهمیدند ممکن است که آن پرونده رو بیاید، چون ایشان محکوم و از قضاوت کردن تعلیق شده بود… متاسفانه با ارتباطی که با طبری پیدا می کند قاضی پرونده های خیلی مهمی در زمینه امنیتی و اقتصادی میشود و متاسفانه این خلاف ها را می کند.

امیری اضافه کرد: در نهایت من از ایشان شکایت کردم که به خاطر بازنشسته شدن ایشان، آن شکایت را مختومه کردند. خلاصه اینکه ایشان ۵۲ روز من را بیگناه به انفرادی انداختند و سایت ها چقدر به من دروغ و افترا بستند. این قاضی اتهامات زیاد دیگری هم دارد که جای گفتن آن نیست.

منبع: خبرآنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: