کد خبر: ۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
توسط استاد دانشگاه صنعتی میشیگان
سیزدهمین همایش علمی مهندسی معدن با محوریت «بررسی تاثیر برجام در بخش معدن و صنایع معدنی» به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
احسان آزاد، دبیر سیزدهمین همایش مهندسی معدن از برگزاری این همایش ملی در هفته اول خردادماه امسال همزمان با گرامیداشت هفته مهندسی معدن خبر داد.

وی افزود: دکتر ابراهیم ترشیذی، استاد دانشگاه صنعتی میشیگان‌ از آمریکا سخنران اصلی این همایش یک روزه خواهد بود که آخرین تحولات و دستاوردهای علمی حوزه مهندسی معدن را برای حاضران تشریح خواهد کرد.

وی دانشجویان، دانش آموختگان، اعضای هیات علمی، معدنکاران و فعالان صنایع معدنی را مخاطبان اصلی این همایش خواند و گفت: مخاطبان می‌توانند در طول هفته مهندسی معدن با ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی با موضوعات کاربردی همچون حقوق معادن و ثبت محدوده‌های معدنی، مقاله نویسی معدنی، آشنایی با جواهرات و سنگ‌های معدنی و همچنین ابزار دقیق در بخش مهندسی معدن به صورت علمی و عملی آشنا شوند.

آزاد، بررسی دستاوردهای قراردادهایی را که در حاشیه همایش سال گذشته بین دانشگاه و برخی فعالان معدنی منعقد شده است، از دیگر محورهای همایش امسال برشمرد و افزود: این قراردادها علاوه بر انسجام و تقویت هرچه بیشتر ارتباط و همکاری مشترک صنعت و دانشگاه، نتایج ارزنده ای در حوزه‌های علمی، پژوهشی و اقتصادی خواهد داشت.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یافته‌های علمی بخش معدن و قدردانی از برترین‌ها در بخش‌های دانشجویی، دانش آموختگان و معدنکاران را از جمله برنامه‌های جنبی سیزدهمین همایش علمی مهندسی معدن عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: