کد خبر: ۲۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد.
 قلم‌نیوز: حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای شایعه اعتراف اکبر طبری را تکذیب کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است:

قرآن کریم می‌فرماید <<إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا>> اگر فاسقی برای شما خبری آورد، آن‌را بررسی کنید و بدون بررسی نه قبول کنید نه نقل کنید.

متأسفانه در جامعه عده‌ای بدون توجه به دستور الهی و به‌دور از اخلاق اسلامی هر خبر و شایعه‌ای را بدون هرگونه تحقیق و بررسی باز نشر می‌کنند.

مدتی قبل شایعه‌ای با عنوان اعترافات طبری در فضای مجازی پخش شد که اساساً دروغ و ساختگی بود و در این خبر دروغ نام چندی از افراد سیاسی و مدیران کشور از جمله نام اینجانب ذکر کردند.  این خبر دروغ هم از طرف بعضی از افراد مذکور در اعترافات تکذیب شد و هم از طرف سازمان اطلاعات سپاه تکذیب شد.

اینجانب قبلاً تکذیب کرده بودم و مجدداً دروغ و ساختگی و جعلی بودن آن را اعلام می‌کنم و واحد حقوقی دفتر اینجانب از افرادی که در فضای مجازی آن‌را منتشر کرده و اصلاح نکرده‌اند به‌عنوان نشر اکاذیب شکایت می‌کند.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: