کد خبر: ۲۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
لیست خرید یحیی برای فصل بعد لو رفت
گفته می‌شود حضور ۳ بازیکن لیگ برتری در لیست یحیی قطعی است که البته پیش از این هم صحبت‌هایی مبنی بر حضور آنها در پرسپولیس شده بود.
قلم‌نیوز: اگر چه هنوز ۹ هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی مانده اما  یحیی گل محمدی  سرمربی پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که جدایی آنها قطعی شده از حالا لیست اولیه خود را برای شروع فصل نقل و انتقالات را آماده کرده است. لیستی که البته با توجه به اعلام گل محمدی مبنی بر تلاش بر حفظ اسکلیت اصلی تیم  گزینه های زیادی هم در آن حضور ندارند.

گفته می‌شود حضور ۳ بازیکن لیگ برتری در لیست یحیی قطعی است که البته پیش از این هم صحبت‌هایی مبنی بر حضور آنها در پرسپولیس شده بود.

یحییی با توجه به مصدومیت محمد انصاری و  البته اینکه سیدجلال حسینی به روزهای پایانی دوران حرفه ای خود نزدیک می‌شود به دنبال مدافعی  است تا در کنار شجاع و کنعانی خیال او را از خط دفاع راحت کند.

برای این پست هم سرمربی  پرسپولیس علی نعمتی مدافع پدیده را در نظر دارد که پیش از این در مشهد سابقه شاگردی یحیی را داشت.

مدافع ۲۸ ساله ای که طی یکی دو فصل اخیر بازیکن باکیفیتی نشان داده و  البته از تجربه مناسبی هم برای حضور در پرسپولیس برخوردار است.

اما شاه ماهی نقل و انتقالاتی یحیی برای فصل بعد کسی نیست جز دانیال اسماعیلی فر مدافع راست ذوب آهن. مدافعی که چند باشگاه لیگ برتری را هم خواهان خود می‌بیند. پرسوپلیس بعد از جدایی رامین رضاییان و صادق محرمی به شدت در پست دفاع راست با مشکل روبه رو بوده  و حتی حضور مهدی شیری از پیکان در این پست هم نتوانست این خلات را پر کند تا جایی که این باشگاه تصمیم گرفته برای دومین فصل متوالی در این پست به دنبال بازیکن باشد.

اسماعیلی فر خصوصیات مشابهی با رامین رضاییان دارد و گابریل کالدرون هم در نیم فصل لیگ نوزدهم و قبل از خروج از ایران اصرار به جذب او داشت.

باید دید افشین پیروانی که گفته می‌شود مسئول نقل و انتقالات تابستانی باشگاه انتخاب شده توانایی خرید ستاره ذوبی‌ها را خواهد داشت یا نه.

اما با توجه به وضعیت جدایی عجیب استوکس از پرسپولیس و پایان همکاری احتمالی اوساگونا با پرسپولیس در پایان فصل جذب حداقل یک مهاجم در دستور کار پرسپولیس قرار گرفته است. بازیکنی که با توجه به عدم حضور یک مهاجم بلند قامت در پیشانی خط حمله پرسپولیس گفته می‌شود شهریار مغانلو بازیکن این فصل پدیده خواهد بود.

مغانلو در نیم فصل بعد از عیسی آل کثیر اولویت دوم پرسپولیس بود اما طبق شنیده ها در پایان فصل به هدف اول سرخها برای حضور در خط حمله پرسپولیس تبدیل خواهد شد و در صورتی که سرخها موفق به جذب او نشوند عیثی آل کثیر که پیش از این از علاقه شدید خود برای حضور در پرسپولیس گفته بود جایگزین مغانلو خواهد شد.

این ۴ بازیکن  فهرست اولیه لیست یحیی گل محمدی برای فصل بعد را تشکیلی می‌دهند و در صروتی که جدایی پیش بینی نشده ای در پایان فصل اتفاق نیفتد یحیی تیم خود را با خرید در این پستها تکمیل خواهد کرد. مگر اینکه پیشنهاد وسوسه انگیزی برای ستاره هایی مانند ترابی و علیپور و حتی شجاع برسد که در آن صورت سرمربی پرسپولیس باید لیست خرید خود را کمی بلندبالاتر تحویل افشی پیروانی دهد.

منبع: همشهری

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: