کد خبر: ۲۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چهارشنبه گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و متهمان دیگر این پرونده برگزارشد. در این جلسه از دادگاه اکبر طبری سخنانی را بر زبان‌آورد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
قلم‌نیوز:  طبری با رد اتهامات وارد شده، تمامی املاک لواسانات را جزو حاتم بخشی دوستانش دانست و گفته بود: «آقای مشایخ با آقای نجفی می‌آمدند و مرا می‌دیدند جلسه نبود و ما مانند سه برادر بودیم. اگر من ۸۰۰ میلیارد هم بخواهم این برادرانم می‌دهند و اگر کل لواسان و کارخانه‌اش را بخواهم به نام من می‌کنند. این رفاقت است. اگر شما از این دوستان ندارید به من ارتباطی ندارد. اگر آن‌ها نیز از من بخواهند من نیز برای آن‌ها انجام می‌دهم.»

پس از این اظهارات، ویدئویی از لاکچری ترین قبرستان‌های لواسان در فضای مجازی منتشر شد؛ ویدئویی که برخی از کاربران توئیتری درباره آن نوشتند: «قبرستانی در لواسان؛ همان‌ جایی که آقای اکبر طبری گفته بود اگر اراده کند، دوستانش همه منطقه را به نامش می‌کنند.»

اکنون کاربران شبکه‌های اجتماعی به این اظهارات طبری واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «چه کسی به اینها چنین جراتی داده که خودرا صاحب مملکت بدانند باید بساط این گدا گشنه‌ها را برای همیشه جمع کنند مگه کل لواسان ارث پدری کسی هست که به تو بدهد»

کاربر دیگری گفته است: «خوبه دیگه رفاقتی کل لواسان و اراضی ملی رو به نام هم می‌زنند! کاش من هم یه رفیق داشتم یه وعده ناهارشو به ما می‌داد!»

دیگری نوشت: «میشه از این دوستان آقای طبری به من هم معرفی بشه فقط با هم رفاقت داشته باشیم تلفنی چیزی و به نام کنند»

دیگر کاربری اینطور می‌نویسد: «آخه نه اینکه خیلی خوشگلی برای همین به نامت می‌زنن.... این مرام رفیقات واقعا کشندست...آخه رفیقم اینقدر بامرام.؟! لواسان رو به نامت بزنن به خاطر رفاقت...با مرامای کی بودین شماها؟»

کاربران دیگر نوشته اند: «یکی که کل لواسان و به ناممون کنه چیه، اونم نداریم...»، «رفقای اکبر طبری حاضرن کل لواسان رو به نامش بزنن، اون وقت رفقای ما وقتی می‌ریم سفر ازمون دنگ می‌گیرن »، «یه عده رفقایی دارن که لواسان به نامشون می‌زنن ما هم رفقایی داشتیم که زندگی شونو برامون دادن»، «آقای طبری خوابم نمی‌برد همش به دوست شما فکر می‌کنم. نمی‌شود از دوستتان خواهش کنید لواسان که نه، یک ماه، فقط یک ماه حقوق عقب‌افتاده کارگران شرکت نفت را بپردازد که هر روز یک اتفاق وحشتناک نیفتد؟»

منبع: روزنامه آفتاب یزد
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: