کد خبر: ۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
لیست تیم ملی را فردا به کمیته فوتسال‌ می‌دهم
سرمربی تیم‌ملی فوتسال تاکید کرد ایران شایسته انتخاب به عنوان بهترین تیم جهان در سال 2015 است.
ناظم‌الشریعه: ایران شایسته جایزه بهترین تیم جهان است

محمد ناظم‌الشریعه درباره انتخاب تیم ملی ایران به عنوان نامزد برترین تیم جهان در سال 2015 اظهار کرد: این انتخاب، افتخاری برای همه مردم ایران است که به خاطر موفقیت‌های تیم‌ملی در سال گذشته بود. ما در دو تورننمت به مقام قهرمانی رسیدیم و در جام جهانی کوچک برزیل هم دوم شدیم. به نظرم سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

او در پاسخ به این سوال که چه تیمی را شایسته کسب جایزه برترین تیم جهان می‌داند نیز گفت:‌ اگر همه جوانب را در نظر بگیریم، شاید نتایج متفاوت باشد. فقط کسب نتیجه مطرح نیست و به نظرم تیمی مانند ایران که با حداقل امکانات توانست به توفیقات بسیاری دست یابد، شایسته کسب این جایزه است. قصد جانبداری از ایران ار ندارم اما ایران بهترین تیم جهان بود.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران درباره نامزد شدن مهدی مصطفایی، دروزاه‌بان دوم تیم فوتسال تاسیسات دریایی، در بخش بهترین دروازه بان جهان در سال 2015 نیز تاکید کرد: انتخاب هر ایرانی، مایه افتخار ماست. مسئولان این سایت بازی تاسیسات دریایی در فینال جام باشگاه‌های آسیا را در نظر گرفتند که مصطفایی بازی کرد. بدون شک مصطفی نظری، دروازه‌بان اول تاسیسات دریای نقش بالایی در انتخاب این دروازه‌بان داشته و مصطفایی چیزهایی زیادی از او یاد گرفته است.

ناظم‌الشریعه درباره اعلام لیست جدید بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی هم اظهار کرد: فردا جلسه‌ای را در فدراسیون فوتبال داریم و ضمن بررسی برنامه‌ها، لیست تیم‌ملی را هم فردا به کمیته فوتسال می‌دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: