کد خبر: ۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی گفت كه می خواهد مسئولیت هدایت باشگاهی را در لیگ سختی به عهده بگیرد كه واقعا او را بخواهند.
مورینیو: باشگاه بعدی من جایی است كه واقعا مرا بخواهند

به گزارش از ساكرنت، ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی ضمن ارائه برنامه های كاری آینده گفت كه می خواهد هدایت باشگاهی را در یك لیگ سخت بر عهده بگیرد. 
مورینیو دسامبر سال گذشته میلادی بعد از هفت ماه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از سرمربیگری چلسی اخراج شد. با وجود مطرح شدن نام او به عنوان جانشین فان خال در منچستریونایتد، او تاكنون بدون شغل مانده است. 
وی گفت: من باید احساس راحتی كنم و دوست دارم در جایی باشم كه واقعا مرا و افكارم را بخواهند. 
مورینیو افزود: می خواهم در باشگاهی در یك لیگ سخت كار كنم كه اهداف آسانی وجود نداشته باشد. با این احتمالات، انتخاب های زیادی پیش روی من نیست. در آرامش در این باره تصمیم خواهم گرفت. 
مورینیو در گذشته در باره آرزوی قهرمانی خود در تمام لیگ های مهم فوتبال سخن گفته بود. او با چلسی قهرمانی لیگ برتر انگلیس، با اینترمیلان جام سری آ ایتالیا، با رئال مادرید قهرمانی لالیگا و با پورتو قهرمانی لیگ پرتغال را تصاحب كرده است. 
با این حساب لیگ های آلمان و فرانسه در فهرست قهرمانی های مورینیو خالی است. اما با تائید جانشینی كارلو آنجلوتی به جای پپ گواردیولا در بایرن مونیخ به نظر می رسد احتمال حضور او در بوندس لیگا منتفی است. 
در مورد بازگشت او به رئال مادرید، برخی گزارش ها در گذشته حاكی از توافق مورینیو با اولد ترافورد بوده است.
با این وجود این مربی پرتغالی گفت كه هنوز نمی داند به چه تیمی خواهد رفت. هر چند انتظار می رود تا قبل از شروع فصل آینده، با یك باشگاه قراردادی را امضا كند. 
وی در این باره گفت:‌ می توانم تضمین كنم كه تابستان جاری مشغول كار خواهم شد. من پیشنهادهای خوبی داشته ام، ولی نمی دانم مقصد بعدی من كجاست. بعد از گذشت چند ماه، آماده خواهم بود كه پیشنهادهای جدید را قبول كنم. 
مورینیو ادامه داد:‌ باید روی این مساله و تصمیم گیری خوب فكر كنم. در تابستان و در پایان فصل، همه خواهند فهمید كه باشگاه بعدی من كجاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: