کد خبر: ۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
رییس فدراسیون فوتبال گفت:
علی کفاسیان گفت: اعضای هیات رئیسه با حضور در تمرینات و مسابقات تیم ملی بزرگسالان، ثابت كردند كه این تیم برای تمامی آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
تیم ملی فوتبال برای تمامی اعضای هیات رئیسه دارای اهمیت است

«علی كفاشیان» در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال كه امروز (شنبه) با حضور محمود اسلامیان، مهدی تاج، الهه عرب عامری، حیدر بهاروند، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، شهرام دبیری، شهاب الدین عزیزی خادم و علیرضا اسدی برگزار شد، تصریح كرد: در تعطیلات سال نو، تیم ملی بزرگسالان كشورمان دو دیدار خوب برابر عمان و هند برگزار كرد و تیم جوانان نیز برابر سنگاپور به میدان رفت و تیم زیر 19 سال بانوان ایران هم در تورنمنت روسیه حضور داشت.
وی افزود: هماهنگی برای برگزاری مسابقات در روزهای تعطیل كار سختی بود كه خوشبختانه مجموعه فدراسیون فوتبال، آنرا به خوبی انجام داد.
كفاشیان ادامه داد: تیم های ملی عراق، تایلند، افغانستان، سنگاپور و ویتنام برای برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی و همچنین تیم سوریه به منظور برگزاری دیدار تداركاتی در ایران حضور داشتند و به بهترین شكل از آنان میزبانی شد تا سال جدید را پرتلاش آغاز كنیم.
وی در ادامه بیان كرد: رقابت های لیگ در رده های سنی مختلف برگزار شد و تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیز، دیدارهای خوبی را برگزار كردند.
رئیس فدراسیون در ادامه با تشكر از كارلوس كی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال به خاطر اینكه تیمی مقتدر را برای رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده كرده است، افزود: در شرایط حساسی هستیم و باید تمام توانمان را برای صعود به جام جهانی به كار بگیریم.
كفاشیان گفت: قبل از سال جدید با كی روش جلسه ای داشته ایم و برنامه های تیم ملی را مرور كردیم و امروز نیز سرمربی تیم ملی در نشست با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، برنامه های خود را ارائه و در مورد مشكلات موجود، صحبت خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: