کد خبر: ۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرمايه گذاراني كه تمايل دارند وجوه خود را در اختيار افراد مجرب و حرفه اي قرار دهند اما زمان و تخصص لازم برای خريد و فروش سهام را ندارند، مي توانند از خدمات تخصصی واحد مديريت صندوق هاي سرمايه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران استفاده کنند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون چهار صندوق سرمايه گذاري به ارزش 80 هزار و 792 ميليارد ريال توسط كارگزاري بانك ملی ايران مديريت مي شود.

دو صندوق سرمایه گذاری در سهام با ارزش هشت هزار و 579 میلیاردریال، یک صندوق بازارگردانی سهام با ارزش 213 میلیارد ریال و یک صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت به ارزش 72 هزار میلیارد ریال تحت مدیریت این شرکت کارگزاری است.

بازدهی سالیانه صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با درآمد ثابت تا اردیبهشت سال جاری 24 درصد بوده است. همچنین بازدهی صندوق سرمایه گذاری توسعه ملی در زمینه سهام طی مدت زمان یاد شده 378 درصد، بازدهی صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری بانک ملی ایران در زمینه سهام 310 درصد و بازدهی صندوق بازارگردانی پست بانک 260 درصد بوده است.

این کارگزاری همچنین در معاملات آنلاین سهام به ارائه خدمات می پردازد. افراد حرفه اي با استفاده از امكانات وي‍ژه معاملات آنلاين مي توانند در هر لحظه سفارش هاي خود را مستقيما و بدون واسطه انجام دهند. 

سرمایه گذاران پس از ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت توسط کارشناسان این شرکت، کد بورسی دریافت می کنند و با عقد قرارداد آنلاین سهام می توانند بدون مراجعه حضوری در بازارسرمایه فعالیت کنند. 

علاوه بر این کارگزاری بانک ملی ایران در زمینه ارائه خدمات تامين سرمايه و بورس كالا و انرژي به ارائه خدمات می پردازد.

با این حال کسانی که به هر دلیلی امکان انجام معاملات آنلاین را نداشته و یا در فرایند عملیات بورسی خود با مشکل و یا سوالی مواجه اند، می توانند به نمایندگان کارگزاری مستقر در شعب منتخب مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: