کد خبر: ۱۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از گروه‌های مردمی و جهادی فعال در موضوعات مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهر حمایت می‌کنیم.
به گزارش قلم نيوز‌، مهدی یعقوبی  در جریان بازدید از مناطق حاشیه ای شهر و بازدید از مراکز گروه‌های مردمی و داوطلب فعال در زمینه های مختلف نظیر تهیه ماسک و لباس، بسته بندی پک های غذایی و ضدعفونی برای توزیع در  نقاط مختلف مناطق حاشیه ای شهر افزود: تلاش بی وقفه گروه های داوطلب و مردمی از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا در سطح شهر مشهد ستودنی است.

وی ادامه داد: همواره مشارکت و حضور داوطلبان مردمی در عرصه های مختلف در کنار دستگاه های اجرایی می تواند نقش مهمی در خدمت رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بنا به درخواست‌های مطرح شده از سوی تعدادی از این گروهها برای تامین محلی به عنوان پایگاه در محدوده محله‌های حاشیه شهر  مقرر شد تعدادی از مصلاهای بوستان‌های شهر برای این منظور در اختیار نیروهای داوطلب قرار گیرد.

یعقوبی افزود: همچنین در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مناطق حاشیه‌ای شهر، ضمن تامین مواد ضدعفونی و برخی اقلام مورد نیاز این گروه ها، تجهیزات ضدعفونی معابر، به همراه لباس و تجهیزات حفاظت فردی بنا به درخواست گروه جهادی مسجدالزهرا (س) در منطقه شهید آوینی در اختیار این افراد قرار گرفت تا این نیروهای داوطلب در کنار نیروهای پرتلاش خدمات شهری و آتش نشانی در ضدعفونی معابر شهری و نقاط پر تردد مشارکت کنند.

وی ادامه داد: ضدعفونی روزانه تمامی محلات به ویژه محلات کم برخوردار تا رسیدن به وضعیت عادی باید با جدیت ادامه یابد.

حدود یک سوم از جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد در مناطق حاشیه شهر سکونت دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: