کد خبر: ۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت به کارگیری همه ظرفیت های پایتخت برای مقابله با کرونا از شهردار تهران درخواست کرد از امکانات وسیع حرم مطهر در صورت نیاز با هماهنگی ستاد مرکزی مدیریت بحران به نحو احسنت استفاده گردد.

سید حسن رسولی در جریان دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران درخصوص ضرورت به کارگیری همه ظرفیت های پایتخت برای مقابله با کرونا گفت: تجربه آموخته است که در شرایط بحرانی با پرهیز از نگاه خوشبینانه برای مواجه با بدترین وضعیت باید کسب آمادگی کرد.

او تصریح کرد: در این راستا اکنون که حاج سید حسن خمینی، تولیت محترم آستانه حضرت امام(ره) ضمن اعلام احتمال تعطیلی حرم مطهر موافقت کردند که تمام ظرفیت های مرقد به جهت بهره برداری برای تامین نقاهتگاه و یا نگهداشت بهبود یافتگان و یا سایر نیازهای ضروری در مقابله با ویروس کرنا در اختیار شما قرار گیرد، ضمن قدردانی از ایشان انتظار دارم تدابیری اتخاذ و از این امکانات وسیع در صورت نیاز با هماهنگی ستاد مرکزی مدیریت بحران به نحو احسنت استفاده گردد.

رسولی ادامه داد: امیدوارم با پیش قدمی ایشان و شما زمینه به کارگیری سایر اماکن زیارتی و دینی در جریان مدیریت امداد و نجات ستاد مرکزی بحران و کمک به آسیب دیدگان پایتخت فراهم گردد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: