کد خبر: ۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه به موقع اقدام به تمدید قرارداد سرمربی‌اش کرده است، گفت: این کار ارتباطی به کارلوس کی‌روش و حضورش در تیم ملی نداشت.
قرارداد برانکو به موقع تمدید شد/ این کار ارتباطی به کی‌روش نداشت

حمیدرضا گرشاسبی درباره تمدید دو ساله قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق افزود: ارزیابی تمام کارشناسان و اهالی رسانه و همچنین هواداران تیم نسبت به عملکرد برانکو مثبت بود و هیات مدیره هم وظیفه خودش می‌دانست تا دیر نشده، قرارداد سرمربی تیم را تمدید کند.

وی افزود: برانکو مربی اخلاق گرا و حرفه‌ای است. او برای تمدید قرارداد، با ما راه آمد و نشان داد که عاشق پرسپولیس است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه برنامه و هدفگذاری باشگاه با برانکو برای دو سال آینده چیست، تصریح کرد: یکی از مباحثی که با برانکو داشتیم، نظارت وی روی تیم‌های پایه بود. برانکو تا جایی که بتواند به رشد و شکوفایی تیم‌های پایه کمک خواهد کرد. حسین عبدی آکادمی باشگاه را راه انداخته و کار تست گیری از بازیکنان مختلف پایه را پیگیری می‌کند. هدفمان این است که با نظارت برانکو، تیم قدرتمند و با پشتوانه‌ای را برای سالهای بعد آماده کنیم.

گرشاسبی از حضور پرقدرت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان برنامه دیگر برانکو یاد کرد و گفت: ان شاءالله بعد از کسب سهمیه آسیایی و حضور در لیگ قهرمانان می‌خواهیم حضور پرقدرتی در این بازی‌ها داشته باشیم و زنگ تفریح حریفان نباشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که «منابع مالی تمدید قرارداد برانکو با وجود مشکلات مالی باشگاه از کجا تامین شده است؟» گفت: باید از محمود گودرزی وزیر ورزش تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که پیگیر مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. کمک‌های گودرزی همیشه راهگشا بوده است تا تیم وارد بحران نشود. همانطور که خودتان هم می‌بینید امسال اولین سالی است که حاشیه‌ها و دغدغه‌های باشگاه پرسپولیس به صفر رسیده است. اگر بعضا مواردی هم هست، مربوط به سالهای گذشته است که بر جای مانده. ما تعهدی به انجام کارهای غیر منطقی با جیب خالی برای باشگاه نداشتیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه آیا مشکلی برای تامین هزینه تمدید قرارداد برانکو نداشتید؟ گفت: همه این مسائل پیش بینی شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

گرشاسبی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود یکی از اعضای هیات مدیره مخالف تمدید قرارداد برانکو بوده است، گفت: خیر، همه اعضا از تمدید قرارداد سرمربی تیم حمایت کردند و چنین چیزی که شما می‌گویید را من ندیده‌ام.

وی ادامه داد: برانکو خودش تاکید داشت یکی از دلایلی که باعث شد قراردادش را دو سال تمدید کند، انسجام در مدیریت باشگاه و اعتمادی بوده که در این چندماه بین طرفین ایجاد شده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل تمدید قرارداد برانکو احتمال جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی و حضور وی در قامت سرمربیگری تیم ملی است، گفت: اصلا اینطور نیست. ما مربی‌ای که خوب کار کرده است را به این سادگی رها نمی‌کنیم. نیازی نیست به خاطر کی‌روش، قراردادمان را با یک نفر دیگر تمدید کنیم. این کار اصلا ارتباطی به سرمربی تیم ملی نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: