کد خبر: ۱۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اعلام مدیرعامل سازمان فاوا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛
طبق صلاحدید مدیران ارشد، امکان دورکاری مهیا گشته و تا اطلاع ثانوی بخشی از فعالیت‌های سازمان فاوا به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از تامین زیرساخت و راه‌اندازی سرویس دسترسی از راه دور به رایانه‌های سازمان فاوا خبر داد.
به گزارش قلم نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، «محمدجواد رجائیان» با اعلام این خبر گفت: موضوع مهمی که در روزهای اخیر، به طور جدی زندگی تمام هم‌وطنان را تحت تاثیر قرار داده، مبارزه با ویروس کرونا است و به همین دلیل برای آن ‌دسته از همکاران دارای بیماری خاص (بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانباران و ...) همچنین همکارانی که امکان انجام کامل وظیفه محوله از منزل را دارند، طبق صلاحدید مدیران ارشد، امکان دورکاری مهیا گشته و تا اطلاع ثانوی بخشی از فعالیت‌های سازمان فاوا به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام خواهد شد.
رجائیان افزود: همان‌طور که می‌بینیم در شهرها و کشورهایی که درگیر این موضوع شدند، از بخش خصوصی گرفته تا بخش عمومی، تدابیر مختلفی جهت مدیریت اوضاع اندیشیده شده ازجمله جلوگیری از برنامه‌های جمعی و استقبال از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری. خوشبختانه در شهرداری مشهد نیز نگاه دقیقی به این موضوع وجود داشته و تمهیدات مشابهی اندیشیده شده است.
وی در ادامه در تشریح چگونگی دسترسی همکاران شهرداری و انجام دورکاری اظهارداشت: برای استفاده از زیرساخت آماده شده لازم است نامه کتبی به سازمان مبنی بر استفاده و دسترسی به کامپیوتر شخصی مستقر در اداره در ساعات مورد نظر اعلام گردد تا امکان دسترسی به کامپیوتر از راه دور برای کاربران فراهم شود.
رجائیان افزود: این امکان در حال حاضر برای پرسنل سازمان فاوا راه اندازی شده و امکان تعمیم آن به کلیه سیستم‌های مجموعه‌های مدیریتی شهرداری مشهد میسر می‌باشد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه اظهار امیدواری کرد تا با آرامش و رعایت پیشگیری‌های لازم در سطح ملی و موارد تصویب شده همانند دورکاری‌های لازم و جلوگیری از ترددهای غیرضروری شاهد ریشه‌کنی این بیماری در آینده نزدیک باشیم.
گفتنی است؛ این اقدام در پی دستورالعمل اجرایی معاون محترم برنامه‌ریزی شهرداری مشهد و رئیس هیئت‌مدیره سازمان فاوا به منظور اقدامات الکترونیک و هوشمندسازی در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام پذیرفته است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: